beantwoord

Plus pakket ineens weg

• 3 november 2018
  • 6 reacties
  • 321 keer bekeken

Had de hele tijd het pluspakket erbij (gratis)
kom ik er vandaag achter dat ik dat niet meer heb.
wat is er veranderd??
wij hebben daar niet in veranderd.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door jimny 3 november 2018, 10:30

Die had ik bij mijn combi voordeel jah.
mijn vrouw heeft fox als combi voordeel erbij.
tussentijds hebben wij niets veranderd.

Doordat je vrouw als combi voordeel voor fox heeft gekozen ben je dus het pluspakket kwijt geraakt omdat je maar voor 1 combivoordeel kunt kiezen het is altijd of - of en nooit en - en , de enige uitzondering is dubbele data dat kan per adres tot 5 gaan
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Je zal deze voor een bepaalde periode gratis hebben gehad (bijv. bedongen bij een verlenging van je abonnement) en die kortingsperiode zal nu vermoedelijk verlopen zijn..?
Reputatie 8
Badge +17
Of had je het pluspakket als combivoordeel en zo ja heb je iets veranderd in je combivoordeel
Reputatie 8
Badge +17

Doordat je vrouw als combi voordeel voor fox heeft gekozen ben je dus het pluspakket kwijt geraakt omdat je maar voor 1 combivoordeel kunt kiezen het is altijd of - of en nooit en - en , de enige uitzondering is dubbele data dat kan per adres tot 5 gaan
Badge +18
Wat Jimny zegt klopt.
Lees hier de voorwaarden van Telfort.
https://www.telfort.nl/combivoordeel/
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rick, wat hierboven is gezegd klopt inderdaad. Het CombiVoordeel pakket is vorige maand aangepast van Pluspakket naar FOX Sports, bij CombiVoordeel kan er maar 1 zenderpakket actief zijn en deze kan eens per maand worden aangepast. Weet je daarmee voldoende?

Reageer