Ik ga binnenkort verhuizen en nu wil ik graag mijn adsl internet van Telfort overzetten naar alles in 1 glasvezel. Nu heb ik een paar vragen:
-Kan dit vloeiend overgaan zodat ik niet lang zonder internet zit?
-Betaal ik dan weer aansluitkosten? Ik heb namelijk andere sites gezien die het aanbieden zonder die 30 euro aansluitkosten en aangezien ik al klant ben zou ik het ook niet echt service vinden.
-Ik heb ook mobiel van Telfort krijg ik combivoordeel zodat ik 5 euro minder betaal per maand voor mijn internetaansluiting en ik dus 41 ipv 46 euro betaal?
Graag hoor ik snel van jullie,
Gr. Richard
Beste antwoord door Richard78
Zojuist werd ik gebeld door Telfort en kreeg een hele vriendelijke mevrouw aan de lijn met (zo klonk het in ieder geval) verstand van zaken. Ze vertelde me dat ze had gehoord van mijn probleem vanuit het forum (bedankt Stephen!) en dat ze vanaf nu verantwoordelijk is voor mijn account. Ze laat mijn adsl verbinding doorlopen in januari, dus het stopzetten is teruggedraaid, en gaat ervoor zorgen dat het abonnement zo soepel mogelijk overgaat in mijn nieuwe glasvezelabonnement in februari. Er zitten geen extra kosten aan voor mij en ze neemt de laatste week van januari weer contact met me op om de gang van zaken (voortgang) te bespreken.
Tot nu toe, niets dan lof voor Telfort. Nu maar hopen dat alles ook soepel verloopt, het vertrouwen is in ieder geval weer terug!
Bekijk reactie
Tot nu toe, niets dan lof voor Telfort. Nu maar hopen dat alles ook soepel verloopt, het vertrouwen is in ieder geval weer terug!