beantwoord

Opzeggen abonnement thuis ivm aanbod andere provider

• 25 november 2018
  • 3 reacties
  • 318 keer bekeken

Goedemorgen,

Van de KPN heb ik een serieus aanbod gehad om over te stappen voor Internet en TV.
O.a. Ontving ik korting op het abonnement (ook sneller) en op Eredivisie Live en op bellen. Hiermee ben ik goedkoper dan nu bij Telfort.

Kunnen jullie hierin ook iets doen of is het beter voor mij om over te stappen?

Alvast bedankt voor uw reactie

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 26 november 2018, 10:16

Goedemorgen mr194, jammer om te lezen dat je overweegt om weg te gaan, maar ik begrijp het aangezien je een (goed) aanbod gekregen hebt. Je kunt je laten terugbellen voor hulp bij je pakket en voor meer informatie over opzeggen, mijn collega's hebben alle informatie daarover en kunnen je hier goed mee helpen.
Bekijk reactie

3 reacties

1 vraag over dat aanbod, is jou beslissing gebaseerd op de lange termijn of op een kortingsperiode?
Dan kan je abo gedurende 1 jaar wellicht goedkoper zijn maar op de lange termijn vermoedelijk niet.
Op het forum kunnen de medewerkers geen bod doen, via andere kanalen is dit wel mogelijk.
Bedankt voor je reactie.
Het aanbod wat ik heb ontvangen geldt voor 1 jaar met een contractperiode ook van 1jaar.
Daarna heb ik dus weer de vrijheid om eventueel over te stappen. Voor het komende jaar heb ik dan op een goedkopere wijze meer faciliteiten via KPN. Met vriendelijke groet
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen mr194, jammer om te lezen dat je overweegt om weg te gaan, maar ik begrijp het aangezien je een (goed) aanbod gekregen hebt. Je kunt je laten terugbellen voor hulp bij je pakket en voor meer informatie over opzeggen, mijn collega's hebben alle informatie daarover en kunnen je hier goed mee helpen.

Reageer