vraag

Opnemen (gratis optie bij CombiVoordeel)

• 23 november 2018
  • 6 reacties
  • 343 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +7
  • Forumheld
  • 1703 reacties
Ik kreeg vandaag een e-mail met allerlei tips om interactieve tv optimaal te kunnen benutten, daar stond o.a. bovenstaande koptekst in, hetgeen ik niet in de rubriek combivoordeel terug kan vinden.
Ik heb nu combivoordeel extra data en korting, maar ik zie bij geen van de 3 keuzemogelijkheden tevens 'opnemen gratis' staan, terwijl ik bij aanvang van het abo gekozen heb voor het betaalde opnemen-pakket.
Kan een moderator hier duidelijkheid over verschaffen s.v.p.?

6 reacties

Apart ik heb een ander emailtje gekregen. Maar goed opnemen is een keuze geweest van het combivoordeel, destijds was de nu standaard dubbele data en minuten ook een keuze net als het pluspakket en fox sport dat nu nog zijn.

Kortom dat is een hele domme fout dat dit nog zo vermeld staat in dat berichtje.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen JanD, dat klinkt als een verwarrende mail inderdaad. Goed dat je het aangeeft! Ik ben het eens met Galdor, het is niet handig als het zo in een mailtje staat. De voordelen waar je uit kan kiezen bij CombiVoordeel zijn de factuurkorting (die je nu hebt), het Pluspakket of Fox Sports Eredivisie. Stuur je de mail voor de zekerheid naar me door? Dan kijk ik er graag naar, zodat als er wel een fout in blijkt te zitten, ik dit door kan spelen en er iets aan gedaan kan worden 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Alexandra - Telfort , ga ik nu doen c.q. heb ik bij deze gedaan.
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen JanD! Dankjewel voor het doorsturen van de mail. Het lijkt erop dat de achterliggende gedachte is: Kies je 5 euro factuurkorting, dan heb je in feite het Opnemenpakket (dat 5 euro per maand kost) gratis. Maar ik vind het niet erg duidelijk in de mail staan. Ik ga ernaar kijken wat we hiermee kunnen doen ter verbetering.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Alexandra - Telfort ,
Kies je 5 euro factuurkorting, dan heb je in feite het Opnemen-pakket (dat 5 euro per maand kost) gratis

Ik zie dat toch anders, zo lijkt het meer op een 'sigaar uit eigen doos'.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi JanD, ik begrijp wel dat je het zo ziet, maar 5 euro korting is toch eigenlijk hetzelfde als een pakket van 5 euro gratis krijgen? 🙂 En nogmaals dank voor je input, deze heb ik doorgezet en is inmiddels aangepast in de mails die verstuurd worden!

Reageer