beantwoord

Oplevering iTV en Telfort CombiVoordeel aanmelding is niet gelukt

• 14 februari 2019
  • 27 reacties
  • 698 keer bekeken

Kan ik dan nu wel de digitale tv aansluiten/gebruiken. Want daar zou ik ook een bericht nog voor ontvangen.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 27 februari 2019, 15:57

Hallo @Woudenbeks. Ik heb zojuist je e-mailadres voor je Thuis-abonnement gewijzigd en een kopie van de overeenkomst verstuurd. Daarnaast heb ik het abonnementsnummer en de pincode voor iTV en de gebruikersnaam voor Mijn Telfort doorgegeven in een privébericht. Kun je mij laten weten of je alles in goede orde hebt ontvangen? Als ik nog iets anders voor je kan doen dan lees ik het graag.
Bekijk reactie

27 reacties

Dat zou wel moeten dit staat in principe los van elkaar. Als je geen opleverings datum of ingang datum van je abonnement hebt zal je nog geen signaal hebben.

Je voldoet aan de voorwaarden voor Combivoordeel Thuis en Mobiel op hetzelfde adres?
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Woudenbeks. Van harte welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je eigenlijk twee vragen hebt:

1. Waarom is de aanmelding voor CombiVoordeel niet gelukt?
  2. Wanneer kan ik gebruikmaken van iTV?
Klopt dat? Zoals @Galdor68 eigenlijk al aangeeft, staan deze vragen los van elkaar. Ik zie dat je op 5 januari je internetabonnement hebt verlengd en iTV hebt toegevoegd. Ik zie dat het tv-signaal op 29 januari is opgeleverd. Je kunt je beide tv-ontvangers dus installeren en digitaal tv-kijken. 😄

Betreft CombiVoordeel: om aan de voorwaarden voor CombiVoordeel te voldoen, dienen beide abonnementen actief te zijn op hetzelfde adres. Ik zie dat je op 5 januari een mobiel abonnement hebt afgesloten en daarbij hebt gekozen voor nummerbehoud. Je nieuwe abonnement gaat dan in op de datum waarop je 06-nummer naar ons wordt overgezet.

Helaas is je nummerbehoudaanvraag geannuleerd, omdat je nog een lopend contract hebt bij je huidige provider. Daardoor is je abonnement nu ingegaan met een nieuw 06-nummer. Hierover is ook contact geweest met onze Backoffice zie ik.

Je hebt CombiVoordeel aangevraagd met je te behouden 06-nummer. Met die reden is de aanmelding niet gelukt. Je te behouden 06-nummer is namelijk niet actief. Ik heb zojuist opnieuw CombiVoordeel (€ 5,- factuurkorting + dubbele data) voor je aangevraagd met je nieuwe 06-nummer. Je ontvangt binnen 24 uur een bevestiging van de aanmelding. Als dit onverhoopt niet het geval is, laat dit dan zo snel mogelijk weten. Dan kan ik er voor je achteraan.
Doe niets aan mij telefoon abonnement, dat is nl al geregeld.
wel jammer is dat ik via dit forum moet horen dat we zijn aangesloten en dat dus ons internet opgewaardeerd zou moeten zijn.
Toch wel jammer al die niet duidelijke communicatie. Ik krijg hier een niet lekker gevoel van. Nu blijkt dat ik er ook 2 jaar aan vast zit.
Met de gegevens die ik zojuist lees ben ik gelijk gaan installeren maar hoe weet ik het gevraagde abonnementsnummer en welk te gebruiken pincode. Ik heb hier niets over ontvangen?
Je hoorde voor de bezorging van de TV onvangers een bevestigsmail van een contract wijziging te hebben gekregen met hierin een 14 cijferig abonnementsnummer beginnend met 2000000 en een 4 cijferige pincode. In de MijnTelfort thuis omgevings staat het eerste zichtbaar de tweede kan je indien je die niet weet daar veranderen.

Bij mobiel is het nu of 24 maanden of tegen een iets hoger bedrag maandelijks opzegbaar.
Waarom heb ik dit niet ontvangen en waar is die mijn telfort en hoe kom ik er in?
Ohja dat mobiel, is mijn keuze geweest, daar heb ik eigenlijk niets over te zeggen, sorry blame on me
Boven aan dit scherm vind je de klikbare tekst Mijn Telfort. Hiervoor heb je ooit ook een inlognaam en wachtwoord voor gekregen.

In de periode tussen 5 januari en de 29e de oplevering moet je op een opgegeven contact emailadres de gegevens hebben ontvangen, heel mischien in de ongewenste post?

Een andere methode om je TV abonnementnummer te achterhalen is via het instellingen menu van de TV ontvanger zelf.
Ik heb alleen een klantcode, kan ook verder geen mailtjes zien van telfort tot 2010
bij mailtjes bedoel je mail wissellingen? deze heb ik nl niet gezien.
Boeie nu, komt hierop neer. Ik heb interactieve TV en wil gebruik er van maken. Nu heb ik dis een gebruikersnaam nodig en een wachtwoord voor "mijn telfort"om een mailtje terug te zoeken die ik niet ontvangen heb met de gegevens voor de installatie van de itv.
phoe heeeee wat een gedoe.
ik heb alle gebruikersnamen die ik ken gebruikt maar alles was ongeldig. Krijg er een lange baard van :(
en dan weer al dat zelfde gedoe voor een wachtwoord, man ik sterf nog eerder dan dat het werkt :((

En nu??????
Mischien kan @Natasja - Telfort voor jou kijken waar het mis gaat, je facturen krijg je als het goed is ook via email die heb je dus ook niet lang meer gezien. Gebruik je een Telfort email adres of een ander account zoals Gmail?
wij gebruiken prive, hotmail
wij gebruiken prive, hotmail
Is dit als contact adres opgegeven bij Telfort voor de facturen en dergelijke.
Yep, of wil dat ik hier het volledige email adres opgeef, zodat iedereen kan zien?
gebruik het @ op de juiste plek en je hebt het
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Woudenbeks. Ik snap dat je door alle onduidelijkheden geen prettig gevoel krijgt bij de situatie. Ik hoop je van meer duidelijkheid te kunnen voorzien.

Wanneer het signaal op jouw adres is opgeleverd ontvang je een bericht dat je aansluiting gereed is voor installatie. In dit geval was het signaal op 16 januari, zoals in de bevestiging stond, gereed. Echter, met de oplevering van iTV ontstond er een vertraging. Daarover ontvang je dan inderdaad geen bericht.

Het abonnementsnummer en de pincode voor iTV staan in de bijlage van de overeenkomst die je op 5 januari per e-mail van ons hebt ontvangen. Ik zie wel dat het e-mailadres dat voor je mobiele abonnement geregistreerd staat en het e-mailadres dat voor je Thuis-abonnement geregistreerd staat niet overeenkomen. Ik vermoed dan ook dat je e-mailadres niet klopt. Ik wil je vragen om je profiel aan te vullen met je huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder, je geboortedatum en je e-mailadres. Dan kan ik je e-mailadres, indien nodig, wijzigen en een kopie van de overeenkomst versturen. 🙂

Voor Mijn Telfort heb je bij aanvang van je abonnement een gebruikersnaam ontvangen. Je hebt toen als het goed is zelf een wachtwoord ingesteld. Als je dit wachtwoord bent vergeten, kun je via deze pagina een link aanvragen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik zie overigens dat de aanmelding voor CombiVoordeel is gelukt. Je ontvangt nu maandelijks € 5,- factuurkorting op je Thuis-factuur en dubbele data voor je mobiele abonnement. 🎉
Hartstikke mooi allemaal, maar zoals ik al begrepen heb en uit uw uiteenzetting moet ik mijn problemen maar zelf zien op te lossen.
ik heb geen mailtje of kan deze niet meer vinden waar in de genoemde gegevens staan. In de overeenkomst die ik heb staat geen abonnementsnummer en ook geen pincode. Ook waren er al afspraken gemaakt waardoor de mobiele telefoon tot mei niet gebruikt word ivm eerdere communicatie (dus aan dubbele data zal ik niets hebben tot mei) dus als alles gaat werken heb ik meer aan een extra pakket.
dus wat moet ik doen om het voorelkaar te krijgen (muv mobiele telefonie wil ik een oplossing)

ohja, het internet etc staat op privé en wordt privé betaald en mobiel word door een zakelijke rekening betaald.

ook de gegevens van mijntelfort kan ik niet meer terug vinden en ook naar alle bedenkbare pogingen en variaties om het te verzinnen heeft niet geleid tot een toegang tot mijn Telfort.

so help.
Reputatie 7
Badge +9
Hartstikke mooi allemaal, maar zoals ik al begrepen heb en uit uw uiteenzetting moet ik mijn problemen maar zelf zien op te lossen.
Ik vind het jammer dat je dit zo ziet, @Woudenbeks. Ik vraag je namelijk niet om een stappenplan te doorlopen, maar om je profiel hier op het Forum aan te vullen met je gegevens, zodat ik je e-mailadres aan onze kant kan controleren.

ik heb geen mailtje of kan deze niet meer vinden waar in de genoemde gegevens staan. In de overeenkomst die ik heb staat geen abonnementsnummer en ook geen pincode.
De reden dat je geen e-mail hebt ontvangen met de overeenkomst in de bijlage, is omdat naar alle waarschijnlijkheid het e-mailadres dat aan onze kant geregistreerd staat niet klopt. In die overeenkomst staan je abonnementsnummer en iTV pincode. Ik kan je een kopie van de overeenkomst sturen als je jouw profiel aanvult met je gegevens.

Ook waren er al afspraken gemaakt waardoor de mobiele telefoon tot mei niet gebruikt word ivm eerdere communicatie (dus aan dubbele data zal ik niets hebben tot mei) dus als alles gaat werken heb ik meer aan een extra pakket.
dus wat moet ik doen om het voorelkaar te krijgen (muv mobiele telefonie wil ik een oplossing)

Ik heb inderdaad uit de notities begrepen dat er afspraken zijn gemaakt met betrekking tot je mobiele abonnement en je dit momenteel niet gebruikt. Met CombiVoordeel ontvang je standaard dubbele data op alle aangemelde mobiele abonnementen op jouw adres. Je tweede voordeel kun je helemaal zelf bepalen. Je hebt daarbij de keuze uit: gratis FOX Sports Eredivisie (t.w.v. € 7,50), gratis Pluspakket (t.w.v. € 10,-) of elke maand € 5,- korting op je Thuis-factuur. Op dit moment is de factuurkorting actief, omdat jij je hiervoor in eerste instantie had aangemeld. Je kunt eens per 30 dagen van CombiVoordeel wisselen. Dit regel je eenvoudig via Mijn Telfort.

ook de gegevens van mijntelfort kan ik niet meer terug vinden en ook naar alle bedenkbare pogingen en variaties om het te verzinnen heeft niet geleid tot een toegang tot mijn Telfort.
Jouw gebruikersnaam voor Mijn Telfort is je Telfort e-mailadres. Hiermee kun je ook een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina. Als je de gebruikersnaam niet terug kunt vinden, kan ik je deze toesturen in een privébericht, zodra je jouw gegevens hebt ingevuld in je profiel.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Woudenbeks. Ik heb helaas geen reactie meer van je gekregen. Is het probleem inmiddels opgelost? Ik help je uiteraard graag verder als het nog nodig is.
Hoi Natasja, goed dat je er achter zit maar ik ben een paar dagen niet in de gelegenheid geweest, hoop van het weekend weer het een en ander te kunnen bekijken.
thx voor je reminder
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Natasja, goed dat je er achter zit maar ik ben een paar dagen niet in de gelegenheid geweest, hoop van het weekend weer het een en ander te kunnen bekijken.
thx voor je reminder

Geen probleem! Ik wacht je berichtje af, @Woudenbeks. ☺
Hoe stuur ik je een privé bericht? Danwel in het profiel heb ik ergens “alleen voor Telfort zichtbaar” mijn e-mail ingevuld. Is dit voldoende om mij verder te helpen? (Telfort e-mailadres en wachtwoord) ik gebruik verder geen Telfort mailadres.
Als je op de naam of foto van de persoon in kwestie tikt krijg je een uitval scherm via het envelopje met het plus (+) teken kan je een prive bericht sturen. Dit kan ook via het profiel van degeen waar je dit bericht naar toe wil sturen.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Woudenbeks. Ik heb je privébericht in goede orde ontvangen. Ik zie nu dat het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat inderdaad niet klopt. Vandaar dat je de overeenkomst niet per e-mail hebt ontvangen. Om je hier een kopie van te kunnen toesturen, heb ik nog wel aanvullende gegevens van je nodig ter verificatie. Zou je je profiel aan kunnen vullen met je huisnummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en je geboortedatum? Dan kan ik je e-mailadres wijzigen en je voorzien van de overeenkomst, je gebruikersnaam voor Mijn Telfort en je iTV-gegevens. Geef me een seintje zodra je je profiel hebt aangevuld. ☺

Reageer