beantwoord

Ook combivoordeel prive en zakelijk op één adres?

Vraagje:

Ik heb al Telfort internet thuis + mobiel en profiteer van combivoordeel.
Nou wil mijn vrouw overstapen naar Telfort en een zakelijk mobiel abonnement afsluiten.
(gewoon als ZZP er). Komt zij inderdaad ook in aanmerking voor combivoordeel?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 december 2018, 18:30

Hoi Arno68, ik lees dat jouw vrouw graag klant bij ons wil worden met een ZZP abonnement. De vraag is nu, kan zij ook profiteren van CombiVoordeel. Het antwoord hier op is, ja dat kan. Op deze webpagina lees je hier alles over.

Wat betreft het Nummerbehoud abonnement. Dat is vermoedelijk het tijdelijke nummer dat je krijgt als je een abonnement bij ons neemt en jouw nummer overneemt van een andere provider. Zodra het nummer door de vorige provider wordt vrijgegeven zullen wij dit tijdelijk nummer vervangen voor jouw nummer. Met jouw eigen nummer kun je zeker wel gebruik maken van CombiVoordeel. 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Aanvulling:

In de voorwaarden lees ik de volgende uitzonderingen:

CombiVoordeel geldt niet voor:
  • Telfort Prepaid.
  • Telfort Zakelijk OpMaat abonnementen.
  • Het Nummerbehoud abonnement.
  • KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
  • Mobiele abonnementen die vòòr 3 januari 2011 zijn afgesloten.
Begrijp ik goed dat combivoordeel NIET geldt als je bent overgestapt van een andere provider met nummerbehoud?
Reputatie 2
Zeer zeker wel (particulier)(zzp is als ik mij niet vergis ook te kopelen aan het thuis ) maar dit duurt alleen langer! Vanwege het nummer porteren van provider naar provider toe en maand opzegtermijn natuurlijk niet vergeten
Aanvulling:

In de voorwaarden lees ik de volgende uitzonderingen:

CombiVoordeel geldt niet voor:
  • Telfort Prepaid.
  • Telfort Zakelijk OpMaat abonnementen.
  • Het Nummerbehoud abonnement.
  • KPN, XS4ALL en Simyo abonnementen.
  • Mobiele abonnementen die vòòr 3 januari 2011 zijn afgesloten.
Begrijp ik goed dat combivoordeel NIET geldt als je bent overgestapt van een andere provider met nummerbehoud?

goed dat u dit opgemerkt heeft zal dit onder de attentie brengen van telfort
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Arno68, ik lees dat jouw vrouw graag klant bij ons wil worden met een ZZP abonnement. De vraag is nu, kan zij ook profiteren van CombiVoordeel. Het antwoord hier op is, ja dat kan. Op deze webpagina lees je hier alles over.

Wat betreft het Nummerbehoud abonnement. Dat is vermoedelijk het tijdelijke nummer dat je krijgt als je een abonnement bij ons neemt en jouw nummer overneemt van een andere provider. Zodra het nummer door de vorige provider wordt vrijgegeven zullen wij dit tijdelijk nummer vervangen voor jouw nummer. Met jouw eigen nummer kun je zeker wel gebruik maken van CombiVoordeel. 🙂
Dank voor jullie reacties.
Lijkt me duidelijk.
Door de term 'Nummerbehoud abonnement' was ik even in verwarring, maar het lijkt me logisch dat je met zo'n tijdelijk nummer geen combivoordeel krijgt.

Groeten,
Arno
Reputatie 8
Badge +11
Het kan wat verwarrend zijn. Gelukkig is het nu helemaal duidelijk. Mocht je zo nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. 🙂

Reageer