Ontvang e-mails over CombiVoordeel met een onbekend nummer

Sinds 2 maanden heb ik een combivoordeel pakket (Fox Sports). Vanaf het begin krijg ik om de zoveel weken een email dat de aanmelding niet gelukt is vanwege het feit dat het mobiele nummer niet geregistreerd is op mijn adres. Het mobiele nummer in de mail ken ik niet, en is niet mijn nummer.
Nu heb ik hier 2x over gebeld en toen is aangegeven dat alles goed staat en dat ik geen mail meer zou moeten krijgen. Tot nu toe werkt Fox Sports nog, dus dat staat goed. Alleen ik blijf maar mails ontvangen over de mislukte aanmelding. Is er een kans dat dit opgelost kan worden zodat ik deze mails niet meer ontvang?

Overigens woon ik samen met mijn vriendin en is ons tv/internet pakket afgesloten op haar naam. Dit moest niet voor problemen zorgen werd mij gezegd. Haar telefoonnummer is ook niet het nummer wat in de mails staat die ik krijg. Zoals gezegd het nummer wat op mijn adres geregistreerd staat ken ik niet.

Admin: afgesplitst van ander topic

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Sven123, welkom op het Forum. Ik lees dat je steeds e-mail ontvangt met daarin een nummer die jou niet bekend voorkomt. Dat is wel apart en snap dat de e-mails op den duur irritant worden. Ik wilde dan ook graag eens meekijken, ik mis alleen wat gegevens, zou je jouw postcode + huisnummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Zou je daar ook de mobiele nummers van jou en jouw vriendin aan willen toevoegen? Dan zie ik meteen welk nummer niet bij jullie hoort. Dan ga ik op onderzoek. Ik ontvang ik in ieder geval graag een reactie als je het profiel hebt bijgewerkt, dan ga ik op onderzoek.
Hallo Bart,

Bedankt voor je reactie! Het zou fijn zijn als iemand hier naar zou kunnen kijken. Ik heb mijn gegevens aangepast in mijn profiel.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Sven, ik heb al even gekeken. Ik zie dat een nummer eindigend op 86 zich probeert aan te melden. Dit lukt echter niet omdat het nummer niet op jouw adres staat. Dat klopt ook wel, want het is geen nummer dat je herkent. Het is niet van jullie. Ik ben verder op onderzoek geweest naar het nummer, maar het hele nummer kan ik niet vinden. Het lijkt dus helemaal geen actief nummer bij ons te zijn. Ik kan dus niets achterhalen. 😞 Het spijt me.

Reageer