beantwoord

Onduidelijkheid over toekenning CombiVoordeel op 2 06-nummers

• 11 februari 2019
  • 5 reacties
  • 281 keer bekeken

Sinds 11 november heb ik Telfort internet + TV. Bij de aanvraag heb ik beide Telfort 06-nummers van mijzelf en mijn vrouw opgegeven maar bij de eerste maand is de combikorting niet verrekend, de 2de maand niet correct en de 3de maand slechts 5 euro korting. Wat is hier aan de hand?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 februari 2019, 17:05

Hallo @flinkeman, ik zie inderdaad dat CombiVoordeel bij jouw abonnementen actief is. Zoals Koffiemok aangeeft is de factuurkorting 5 euro op de factuur van het Thuis abonnement en wordt de databundel van de mobiele abonnementen verdubbeld. De factuurkorting zie ik ook terug op de Thuis factuur.
Op deze pagina worden de mogelijke voordelen uitgelegd. Bij KPN Compleet (de KPN variant van CombiVoordeel) zijn er wel kortingen voor de mobiele abonnementen, maar dat is bij ons niet het geval.
Weet je daarmee voldoende?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Je krijgt 1x 5 euro korting per maand op je internet & tv factuur.
De mobiele aansluitingen krijgen de internetbundel verdubbeld
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @flinkeman, ik zie inderdaad dat CombiVoordeel bij jouw abonnementen actief is. Zoals Koffiemok aangeeft is de factuurkorting 5 euro op de factuur van het Thuis abonnement en wordt de databundel van de mobiele abonnementen verdubbeld. De factuurkorting zie ik ook terug op de Thuis factuur.
Op deze pagina worden de mogelijke voordelen uitgelegd. Bij KPN Compleet (de KPN variant van CombiVoordeel) zijn er wel kortingen voor de mobiele abonnementen, maar dat is bij ons niet het geval.
Weet je daarmee voldoende?
Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb op 9 november 2018 de aanvraag voor internet + Tv ingediend met combivoordeel op 2 Telfort mobiele nummers. Van mijzelf en van mijn vrouw. Beiden op het zelfde adres. Ik heb dus recht op 2 x 5 = 10 euro korting per maand. Wat gaat hier toch mis?
Reputatie 2
Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb op 9 november 2018 de aanvraag voor internet + Tv ingediend met combivoordeel op 2 Telfort mobiele nummers. Van mijzelf en van mijn vrouw. Beiden op het zelfde adres. Ik heb dus recht op 2 x 5 = 10 euro korting per maand. Wat gaat hier toch mis?

Wat is CombiVoordeel?

Met Telfort krijgt iedereen in huis elke maand extra voordeel.
Heb je Telfort Thuis en 1 of meer Telfort Mobiel abonnementen, dan krijgt iedereen gratis 2x zoveel data én krijg je een Thuis voordeel. Zoals 5,- korting, FOX Sports Eredivisie of het Pluspakket.
En combineer je op jouw adres alleen Telfort Mobiel abonnementen, dan krijgt iedereengratis 2x zoveel data.

1 maal 5 euro factuur korting(niet per toestel) en dubbele data voor alle telfort nummers als deze aan de voorwaarden voldoen

Want je krijgt immers ook niet 2x dubbele data ;)

Tevens heb je keuze uit andere pakketen als voordeel zoals bijvoorbeeld ere devisie live en pluspakket

Dit zijn de combivoordelen op dit moment in combinatie met het thuis abbonement(abbo van je wifi tv en/of huistelefoon).

Er zijn ook andere vormen van combivoordeel zoals momo maar dat wordt te ingewikkelt
Reputatie 8
Badge +11
Daar gaat niets mis @flinkeman, een keer 5 euro korting is hoe CombiVoordeel hoort te werken. Of er 1 of meer mobiele nummers zijn gekoppeld maakt daarin niet uit. Zoals Laws21 aangeeft is er naast de 5 euro korting de keuze voor het FOX Sports Eredivisie of Pluspakket als extra, plus de verdubbeling van data op elk toestel.

Reageer