beantwoord

Nog geen bevestiging of voordelen van CombiVoordeel

SusanneRSR
Ik had al telfort TV en Internet en op 30-05-18 heb ik een mobiel sim-only abbonement afgesloten bij telfort. In mijn aanvraag staat al: Gekozen CombiVoordeel: 5,- korting per maand op Telfort Thuis. Uw nieuwe abonnement gaat in op: 30-05-2018.
Uiteindelijk is mijn abbonement wegens nummerbehoud enzo later ingegaan, maar het combivoordeel is niet ingegaan. Ik heb toen op 03-07-2018 een aanvraag voor combi-voordeel gedaan via "mijn telfort". Bedankt voor uw aanmelding voor Telfort Combivoordeel. We sturen u een e-mail als uw nieuwe CombiVoordeel start. Hieronder vindt u een overzicht van de aanmelding.
Ik heb nog steeds geen combivoordeel, geen email gehad (ook niet in mijn spam) en op mijn telfort staat ook niets hiervan. inmiddels zijn mijn MB's op, en mijn geduld raakt ook op.
Ik dacht dat ik bij de aanvraag voor sim-only al aangemeld had voor combi-voordeel, maar nu is er een week voorbij na mijn tweede aanvraag, en ben ik nog geen stap verder.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 10 juli 2018, 13:58

Hallo Susanne en welkom op het Forum! Ik snap dat je inmiddels graag gebruik wilt kunnen maken van CombiVoordeel.
Ik ben er voor je achteraan geweest, om het op te lossen. De aanvraag was wel goed binnen gekomen, maar stond nog open. We hebben deze een extra zetje gegeven :) Binnen uiterlijk 24 uur krijg je een e-mail ter bevestiging en worden de voordelen die je hebt aangevraagd toegevoegd. Laat je me weten of je morgen de bevestiging en voordelen hebt gekregen? En mocht je verder nog vragen hebben help ik je natuurlijk ook graag!

Bekijk reactie

4 Reacties

SusanneRSR
p.s. de chat doet het niet op de site, er is geen knop zichtbaar om een chat te starten, daarom probeer ik het op deze manier....
Alexandra - Telfort
Reputatie 1
Hallo Susanne en welkom op het Forum! Ik snap dat je inmiddels graag gebruik wilt kunnen maken van CombiVoordeel.
Ik ben er voor je achteraan geweest, om het op te lossen. De aanvraag was wel goed binnen gekomen, maar stond nog open. We hebben deze een extra zetje gegeven :) Binnen uiterlijk 24 uur krijg je een e-mail ter bevestiging en worden de voordelen die je hebt aangevraagd toegevoegd. Laat je me weten of je morgen de bevestiging en voordelen hebt gekregen? En mocht je verder nog vragen hebben help ik je natuurlijk ook graag!
SusanneRSR
Dank voor je hulp. Ik ga ervanuit dat dit wel met terugwerkende kracht gebeurt, zodat ik ook 5 euro korting krijg op mijn rekening van juni (ik heb immers het combivoordeel al in mei voor de eerste keer aangevraagd, en ook bevestigd gekregen in mijn mail dat dit aangevraagd was).
Alexandra - Telfort
Reputatie 1
Graag gedaan! Ik zie dat CombiVoordeel nu actief is, dat is fijn :) Ik zorg dat die korting van juni, die je hierdoor gemist hebt, op de volgende factuur verrekend wordt.
En als ik nog iets voor je kan doen, weet je me te vinden!

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)