beantwoord

Nog altijd geen Combivoordeel op 3 abonnementen!!

Reputatie 1
Badge
Geachte heer / mevrouw,

Al jaren ben ik tevreden klant bij Telfort en neem ik de diensten internet en interactieve televisie bij u af.
Voor mobiele telefonie hadden we voor de kinderen abonnementen lopen bij concurrent Hollands Nieuwe.
Op zoek naar een nieuw mobieltje voor hun en een nieuw abonnement, wilde ik overstappen naar Telfort mede omdat je als vaste klant dan combivoordeel krijgt.
Op 29 december 2016 (vorig jaar dus), via Belsimpel nieuwe telefoons en nieuwe Telfort abonnementen afgesloten.
Bij het afsluiten van de abonnementen heb ik gekozen voor combivoordeel, aangezien ik hiervoor aan de voorwaarden voldeed.
Bij de eerste aanvraag is deze aanvraag hiervoor gaan lopen, bij de tweede aanvraag bij afsluiten abonnement krijg ik van Telfort het volgende bericht:

U heeft zich op 29-12-2016 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen deze aanmelding niet verwerken, u heeft al een aanvraag voor CombiVoordeel lopen. Deze moet eerst door ons worden afgerond.
Heeft u nog niets van ons gehoord?
Het kan zijn dat uw eerdere aanmelding nog niet is verwerkt. U ontvangt een e-mail wanneer die aanmelding is verwerkt en het voordeel ingaat.
Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/combivoordeel voor meer informatie en de voorwaarden.
Met vriendelijke groet,

Telfort Klantenservice

Meer dan een maand later heb ik ook voor mijn zoon een nieuw Telfort sim only abonnement via Belsimpel met combivoordeel afgesloten.
Ook hier weer bericht dat er al een aanvraag voor combivoordeel loopt, zie hierboven.

Op 15 maart krijg ik van Telfort het volgende bericht:

We hebben uw aanmelding voor CombiVoordeel verwerkt. Uw CombiVoordeel start zodra u de volgende factuur heeft ontvangen. Dit duurt maximaal 4 weken. Zolang u aan de voorwaarden voldoet, profiteert u van 2 keer zoveel minuten en MB's.

Op 17 maart zijn 2 abonnementen met nummerbehoud overgezet van Hollands Nieuwe naar Telfort, dit is vlekkeloos verlopen.
Op 20 maart is het sim only abonnement overgezet.
Bij het in gebruik nemen van de abonnementen op genoemde data, zijn de bijbehorende bundels nog niet verdubbeld zoals bestelt is.
Gisteren zijn de bundels van de abonnementen die 17 maart in gebruik zijn genomen bijgewerkt, omdat de periode verliep en er een nieuwe periode ging lopen.
Nu is van ene abonnement de bundel wel verdubbeld door de combivoordeel, maar van het andere abonnement dus niet.
Ik vrees dat het sim only abonnement wat over een paar dagen bijgewerkt wordt ook niet verdubbeld gaat worden.
Mijn kinderen, met name de oudste, verbruiken juist veel data en daarom wil ik ook dat zij gebruik kunnen maken van hetgeen wij hebben besteld en aangevraagd!
Vooralsnog is daarvan geen sprake, terwijl de aanvraag hiervan al vorig jaar is gedaan.
Het gaat om de volgende mobiele telefoon nummers:

06-xxxxx393 Hiervan is het combivoordeel inmiddels verwerkt
06-xxxxx729 Combivoordeel nog steeds niet verwerkt!
06-xxxxx731 Combivoordeel nog steeds niet verwerkt!

Graag zie ik dat u z.s.m. combivoordeel toepast op de afgesloten abonnementen, omdat deze met combivoordeel zijn aangevraagd!
Graag uw reactie!
Met vriendelijke groet,

Houweling
icon

Beste antwoord door Stephen 10 april 2017, 20:54

Hallo Houweling, fijn dat CombiVoordeel nu voor alle abonnementen zijn aangemeld. Het was prioriteit om dat eerst gerealiseerd te hebben. Ik ga nu voor je kijken hoe het misgelopen CombiVoordeel kan worden gecompenseerd en kom er morgen op terug.

Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo houweling, ik heb zojuist de beide nummers voor je aangemeld. De aanmelding wordt binnen 24 uur verwerkt en het voordeel start de eerst volgende factuurperiode. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 1
Badge
Vandaag 2 mails gehad van Telfort.

Inhoud mail 1:
Bedankt voor uw aanmelding voor Telfort Combivoordeel. We sturen u een e-mail als uw nieuwe CombiVoordeel start. Hieronder vindt u een overzicht van de aanmelding.
Wanneer start uw CombiVoordeel?
Op het moment dat u aan de voorwaarden voldoet, gaat het voordeel binnen één dag in.
Als u een mobiel nummer meeneemt van een andere aanbieder, gaat het voordeel in als uw nummer door Telfort is overgenomen.
Als u een nieuw abonnement heeft besteld, start uw voordeel als uw nieuwe abonnement is geleverd en geactiveerd.

WAAROM MOETEN WE DAN ZO LANG WACHTEN VOORDAT COMBIVOORDEEL START???
WE HEBBEN DUS AL VEEL COMBIVOORDEEL MISGELOPEN!

Inhoud mail 2:
U heeft zich op 05-04-2017 aangemeld voor CombiVoordeel. We kunnen deze aanmelding niet verwerken, u heeft al een aanvraag voor CombiVoordeel lopen. Deze moet eerst door ons worden afgerond.

SNAP JIJ HET NOG????

Ik begrijp dat ik combivoordeel hoor te hebben vanaf het moment dat abonnementen zijn ingegaan.
Nu moet ik weer wachten tot de volgende factuurperiode???
Ik wil dat de bundels z.s.m. worden aangevuld met het combivoordeel!
Het is toch te zot dat ik straks tegoed moet bijkopen, terwijl ik over meer tegoed hoor te beschikken.
Graag per direct oplossen!
Mvg,

Houwelingh
Reputatie 8
Badge +16
Hallo houweling, ik zie inderdaad dat de aanmelding is mislukt. Ik kan het volgende voor je doen. Het aangemelde nummer ook afmelden en daarna opnieuw een aanmelding doen met alle 3 nummers tegelijk. Ik ga ervan uit dat het wel gaat lukken. Kun je even een reactie achter laten dat je hiermee akkoord gaat zodat ik meteen voor je aan de slag kan gaan?
Reputatie 1
Badge
Akkoord!
Maar svp zo spoedig mogelijk oplossen aub!
Gr. Houweling
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor je akkoord. CombiVoordeel is nu helemaal afgemeld. Omdat er 24 uur tussen afmelding en aanmelding moet zitten ga ik deze morgen weer opnieuw voor je aanmelden met alle 3 nummers tegelijk. Ik ga ervan uit dat het dan wel opgelost moet zijn. Ik hou het in ieder geval voor je in de gaten.
Reputatie 1
Badge
Heb het echt helemaal gehad nu met die mobiele abonnementen.
Combivoordeel vorig jaar al aangevraagd met 3 abonnementen en tot op heden werkt het nog niet.
Dan denk je ik neem contact op met Telfort, dan is het zo geregeld zul je denken.
Nou nee dus. Kennelijk is het heel moeilijk om het combivoordeel toe te passen op de abonnementen.
Van mijn ene dochter is alweer een nieuwe periode van een maand gaan lopen, zonder combivoordeel en van mijn zoon gaat morgen weer een nieuwe periode lopen van een maand.
Ik wil dat de bundels worden aangepast naar dubbel, dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn.
Ik ben dankbaar voor alle hulp, maar een oplossing geven die na de volgende factuurperiode pas gaat lopen is geen oplossing en ook niet hetgeen wij besteld en recht op hebben.
Reputatie 8
Badge +16
Beste houweling, ik betreur jouw reactie. Gisteren heb ik jou aangegeven dat ik CombiVoordeel vandaag opnieuw voor je ging aanmelden wat ik zojuist ook heb gedaan. Je ging hiermee akkoord en ik had zo gehoopt dat je mij de gelegenheid zou geven om voor jou een oplossing te vinden. Het is nu even afwachten totdat de aanmelding is verwerkt. De abonnementen voldoen gewoon aan de voorwaarden en ik weet zeker dat jouw kinderen gauw gebruik zullen maken van CombiVoordeel.
Reputatie 1
Badge
Ik ben je best dankbaar hoor Stephen. En ik weet ook wel dat het in de toekomst gaat werken. Maar het had natuurlijk al lang moeten werken. Nu is combivoordeel voor alle 3 de nummers aangemeld dus het zal wel goed komen denk ik. Maar vandaag is van mijn zoon weer een nieuwe periode gaan lopen van een maand en is zijn bundel nog altijd zonder combivoordeel. Nu vertel je mij dat combivoordeel ingaat bij een volgende factuurperiode en dat betekend dus weer een maand wachten, terwijl hij doorgaans Veel mb's verbruikt. Er is niemand binnen Telfort die zegt we zullen voor deze lopende periode uw bundel aanvullen met het combivoordeel waar u recht op heeft. Dus u biedt wel een oplossing, maar geen oplossing voor dit moment. Voor de echte oplossing moeten we nog een maand extra wachten. Ook van mijn andere dochter is net weer een nieuwe periode gaan lopen zonder het combivoordeel. Als ik tegoed voor ze bijkoop dat staat het onmiddellijk in hun bundel erbij, maar Telfort vertikt het hun bundel aan te vullen zoals we vorig jaar al hebben aangevraagd. Dat stoort mij heel erg. Nogmaals ik ben dankbaar voor alle hulp, maar het is niet zo dat het nu is opgelost, want we moeten maar weer een extra maand langer wachten. Ik vind dat onacceptabel!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Houweling, fijn dat CombiVoordeel nu voor alle abonnementen zijn aangemeld. Het was prioriteit om dat eerst gerealiseerd te hebben. Ik ga nu voor je kijken hoe het misgelopen CombiVoordeel kan worden gecompenseerd en kom er morgen op terug.
Reputatie 1
Badge
Hallo Stephen,

Hartelijk dank voor al je inzet!
Excuses voor mijn toon eerder die uit frustratie is ontstaan, omdat het regelen zo lang duurt. Het was zeker geen persoonlijke aanval op jou!
Mijn kinderen vragen mij ook steeds waarom hun bundel niet is zoals ik ze heb aangevraagd.
Vooral de oudste wil nog weleens snel door zijn MB's gaan, dus voor hem is de aanvulling zeer gewenst.
De belminuten zijn niet belangrijk, die hebben ze echt wel genoeg ook zonder verdubbelaar.
Ik ga het nu rustig afwachten, voorlopig zitten ze niet met een lege bundel.
Voor de rest ben ik altijd een tevreden klant van Telfort geweest en nog altijd en al heeeel lang, en dat wil ik ook nog heel lang blijven.
Telfort is mijn provider en dat zal ook altijd zo blijven.
Bedankt voor je inzet Stephen, ik vertrouw erop dat het netjes wordt opgelost.
Mvg,

Houweling
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Houweling, aangezien je kinderen deze factuurperiode CombiVoordeel zijn misgelopen vind je het dan goed als ik hen dan 1 maand abonnementskosten vergoed? Op die manier betaal je dan ook niet voor het misgelopen voordeel. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Badge
Hoi Stephen,

Daar ga ik mee akkoord!
Gaat het dan om de volgende factuurperiode? Ik neem aan dat ik de korting dan kan terugvinden in het factuuroverzicht?
Alle 3 de nummers zijn nu aangemeld voor combivoordeel.
Ik neem aan en ga ervan uit, dat bij een volgende periode de verdubbelaar door combivoordeel op alle 3 de abonnementen wordt toegepast.
Dan lijkt het me nu opgelost.
Nogmaals mijn dank.
Mvg,

Houweling
Reputatie 8
Badge +16
Hallo houweling, op de eerst volgende facturen worden de vergoedingen verrekend.
Het twee keer zoveel voordeel gaat van start op de volgende data:
06-xxxxx393: eerst volgende factuurperiode is 4 mei
06-xxxxx729: eerst volgende factuurperiode is ook 4 mei
06-xxxxx731 eerst volgende factuurperiode is 8 mei

Graag gedaan! 🙂
Ik hoop oprecht dat mij deze ellende bespaard blijft. Ik heb per 11-11-18 een Telfort internet+TV abonnement afgesloten en heb bij de aanvraag meteen de 2 telefoonnummers doorgegeven voor combikorting. Tot op heden is de facturering 3 keer fout gegaan.

Reageer