beantwoord

Nieuwe actuele bundelstand bij start nieuwe maand klopt (alweer) niet

• 11 juli 2018
  • 2 reacties
  • 95 keer bekeken

Voor het toestel met nr eindigend op 457 klopt bij start nieuwe maand het aantal MB's en het aantal belminuten niet. Hoewel ik de factuur nog niet gezien heb, kan ik wel bedenken wat er is gebeurd.
De MBs in het abonnement zijn 2 GB per mnd inclusief het klantenvoordeel uit 2017.(voor altijd).
Er moet dus maandelijks met de verdubbelaar van het CombiVoordeel 4 GB bijgeteld worden (na aftrek van het restant van de MB's van 3 maanden geleden en de gebruikte MBs; dat is altijd 4 GB bij dit nr).
Er staat nu 10.000 MB, in plaats van de 12.000 MB die er alle maanden hiervoor stonden)
Er moet dus 4000 MB zijn afgetrokken (is ok) en maar 2000 MB bijgeteld.
Ook de belminuten staan verkeerd.
In het abonnement zitten 700 minuten (dat is inclusief de extra 400 minuten die verkregen zijn door het oude combivoordeel).
Er waren in juni 1900 minuten. De minuten van 3 maanden geleden zijn eraf gehaald: 600 (het gebruik viel binnen die 600) en er zijn maar 400 (?) minuten bijgeteld. Het resultaat is 1700 minuten. Dat moeten er 1900-600+700 is 2000 zijn.
Ik ben al juni bezig geweest op dit forum over het CombiVoordeel (zie topic CombiVoordeel is uitgezet door Telfort....)
Dat was door Telfort uitgezet en staat nu weer aan. Maar toch gaat het nog niet goed.
In juni was alles gecorrigeerd en stond alles goed (nogmaals MBs op 12000 en minuten op 1900) maar nu is het alweer hartstikke fout.
Ik ben hier uren en dagen mee bezig geweest, het geeft veel stress en ellende (bellen, topic bijhouden in het forum).
Ik dacht dat nu alles verder goed zou gaan, maar helaas.....
Ben benieuwd hoe het met het andere nummer, eindigend op 012 gaat over een paar dagen.
Jarenlang geen enkel probleen gehad met CombiVoordeel en berekening van de nieuwe bundelstand. Nu heb ik echt veel ellende. En weet u, ik kan met 1 maand weg met internet en één mobiel, maar dat wil ik niet. Maar ik ben hier zóveel tijd aan kwijt, dat ik bijna gedwongen word. Dit moet toch op te lossen zijn? Please help en nu voorgoed!
icon

Beste antwoord door Ron46 12 juli 2018, 19:09

Inmiddels factuur ontvangen. Mee te nemen MBs en belminuten zijn lager dan ik verwachtte. Waarschijnlijk door het tijdelijk uitzetten van het CombiVoordeel door Telfort. Daardoor zijn de mee te nemen MBs en belminuten van mei gehalveerd. Tenminste, ik denk dat dat de oorzaak is. Inmiddels staat het CombiVoordeel weer aan. En please houden zo Telfort. Graag bevestiging of mijn conclusie juist is. Zie verder mijn topic over her CombiVoordeel.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Ron46, we hebben inmiddels al in het ander topic contact gehad. Ik zal dus niet verder op dit topic reageren.
Inmiddels factuur ontvangen. Mee te nemen MBs en belminuten zijn lager dan ik verwachtte. Waarschijnlijk door het tijdelijk uitzetten van het CombiVoordeel door Telfort. Daardoor zijn de mee te nemen MBs en belminuten van mei gehalveerd. Tenminste, ik denk dat dat de oorzaak is. Inmiddels staat het CombiVoordeel weer aan. En please houden zo Telfort. Graag bevestiging of mijn conclusie juist is. Zie verder mijn topic over her CombiVoordeel.

Reageer