Nieuw sim-only abo + HBO pakket

• 27 februari 2016
  • 13 reacties
  • 2672 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb op dit moment nog geen telefoon abonnement van Telfort, maar zit er toch aan te denken, gezien het combivoordeel. Nu heb ik al een tijd lang het HBO pakket welke ik dan via het combivoordeel zou willen krijgen. Als ik nu een simonly aanvraag met daarop het HBO pakket als combivoordeel, zou dat dan automatisch goed moeten gaan? Of zal ik eerst mijn eigen HBO pakket stop moeten zetten voordat ik het abonnement ga aanvragen?

Alvast bedankt voor het advies.

Met vriendelijke groet, Vincent

13 reacties

Reputatie 3
Ik denk het laatste, volgens mij gaat dat niet vanzelf goed. Ik heb precies dezelfde constructie gekozen, maar heb nu al een tijdje geen HBO meer. Op 14 maart zou het bij mij moeten werken, maar ik zie nergens dat ik dit combivoordeel heb gekozen nu.

Als ik jou was zou ik lekker HBO aanhouden en het nieuwe sim-only aanvragen met HBO. Daarna pas opzeggen als je weet wanneer je sim-only ingaat. Of het moet zijn dat je even zonder HBO zitten niet erg vindt.
Reputatie 1
Hoi Aragorn,

Dank voor je reactie en het delen van je ervaringen. Ik verwachtte al zoiets, vandaar dat ik mijn vraag maar even op het forum heb gezet 😉. Wie weet is het wel beter op elkaar af te stemmen, met een klein beetje hulp van het WebCare team, je weet maar nooit. Ik kan me namelijk best voorstellen dat zoiets voor een automatisch systeem best lastig is om goed te verwerken en dan is even overleggen met de mensen die er verstand van hebben en/of ervaring mee hebben wel verstandig.

Ik denk dat 1 dag zonder HBO nog wel uit te leggen is hier thuis, maar van een langere tijd gaan ze niet vrolijk worden. Ik wacht nog even een reactie van het WebCare team af en zal op basis daarvan mijn bestelling plaatsen, inclusief nummerbehoud vanaf een niet Telfort pre-paid kaartje, benieuwd of dat goed gaat 🙂.
Reputatie 3
Hou ons hier op de hoogte, dan doe ik het ook met mijn bestelling.
Badge +2
Hi MadVinnie en Aragorn jullie vraag staat intern uit. Zodra ik een reactie heb ontvangen deel ik het direct.
Reputatie 3
Badge +2
Nou, daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb sinds kort ook combivoordeel waar ik erg blij mee ben, maar ik heb wel gewoon HBO laten doorlopen in de verwachting dat het wel goed komt met de verrekening mbt HBO.
Ik heb nog geen rekening gezien hoor, dus nog niks loos. Maar HBO kon ik niet stop zetten want nu heb je de serie Vinyl en die wil ik echt gewoon op de première dag zien 🙂 Zo'n goede serie hè.
Reputatie 3
Bij mij is nog niets aan de hand hoor, dat zie ik wel op 14 maart, dan wordt het spannend. Maar ik vermoed zelf ook, dat ik het nogmaals aan moet vragen daarna.
Reputatie 1
Hoi Daphne, was er toevallig al iets meer bekend hierover?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi MadVinnie, geen idee of je iets aan mijn bericht hebt, maar bij mij is het keurig verlopen. Mijn HBO nooit stopgezet, maar nu wel mooi als combivoordeel verwerkt. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken ;-)

(factuur vrijdag jl. ontvangen, daar stond het op vermeld)
Reputatie 3
Dat is goed nieuws.

@MadVinnie
Gewoon door laten lopen, als het mis gaat en je moet nog betalen, krijg je dat zeker retour.:)
Reputatie 1
Inmiddels de bestelling online gedaan, moest een heel formulier invullen met info die bij Telfort al bekend zou moeten zijn, maar ok. Tijdens de aanvraag aangegeven dat ik gebruik wil maken van CombiVoordeel HBO, en netjes nummerbehoud aangevraagd etc. Na een aantal dagen de nieuwe simkaart in de bus, en gelijk activeren. Nummerbehoud duurt een paar dagen, dus daar wachten we even op.

Tot ik 2 dagen later ineens de melding krijg dat de aanvraag voor nummerbehoud geannuleerd is?!?! Dus maar even inloggen (met een tweede account, want schijnbaar zijn de accounts niet samen te voegen) en inderdaad, het nummerbehoud is geannuleerd, zonder opgaaf van redenen. Dus opnieuw nummerbehoud aangevraagd en netjes een melding gekregen dat het per 29 maart geregeld moet zijn, we wachten af.

Vervolgens maar eens naar combivoordeel gekeken, maar ook die leek niet aan te staan, dus nog maar een keer combivoordeel HBO aangevraagd. Deze staat nu op "aanvraag wordt verwerkt", maar eens kijken of het allemaal goed gaat.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Vincent, is CombiVoordeel inmiddels actief zoals je dat zou wensen? Verneem het graag!
Reputatie 1
Tot op heden is mijn combivoordeel nog niet actief. Zowel op mijn Glasvezel pagina, als op mijn Mobiel pagina staat dat de aanvraag nog steeds in behandeling is.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Vincent! Het klopt dat dit nog niet actief is. Het is echter niet bekend wat hiervan de reden is. Desalniettemin heb ik het zojuist voor je laten herstellen. Naar verwachting zal dit vanaf morgen acties zijn. Wil je dit voor mij nakijken en aan mij terugkoppelen wat de status is? Bedankt! 🙂

Reageer