beantwoord

Mobiele telefoonnummer voldoet niet aan de eisen voor combivoordeel

Al sinds het abonnement verlengt is in mei speelt dit al. Hebben er al meerdere keren contact over opgenomen, maar tot op de dag van vandaag is het probleem nog steeds niet opgelost is. Het enige wat verteld wordt is dat het betreffende telefoonnummer wat eindigt op 766 niet voldoet aan de eisen en dat het uitgezocht gaat worden. Vervolgens hoor je er niks meer van. 25 augustus is op jullie advies het nummer afgemeld voor combivoordeel. Maandag 27 heb ik me aan het eind van de middag weer aangemeld en dan zou het binnen 24 uur geactiveerd zijn. Niks dus. Weer gebeld en weer werd gezegd dat het in behandeling is en dat ik geduld moet hebben. Heb al vanaf mei geduld, het begint op te raken. Er moet toch iemaand zijn die me kan vertellen waarom dit nummer niet voldoet aan de eisen en hoe we dat dan op gaan lossen.
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 september 2018, 15:38

Hoi LuukL, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de dubbele data wilt. Dit gaat echter niet helemaal goed. Ik zie dan ook dat je hier al regelmatig contact over hebt gehad. Ik zie dat het verzoek ook uitstaat bij de CombiVoordeeldesk. Zij gaan er nu mee aan de slag om het op te lossen. Ik zie dat je alleen de 400 minuten hebt gekregen, maar niet de dubbele data. Daar wordt aan gewerkt.

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Staat dat mobiele nummer op exact hetzelfde adres als je internet abonnement.
Is het mobiel nummer een simonly abo of prepaid

https://www.telfort.nl/combivoordeel/
Dit nummer staat op hetzelfde adres. Tot het abonnement verlengt is in mei was het wel goed. Daarna ging het fout. Is een abo incl telefoon.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi LuukL, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je graag de dubbele data wilt. Dit gaat echter niet helemaal goed. Ik zie dan ook dat je hier al regelmatig contact over hebt gehad. Ik zie dat het verzoek ook uitstaat bij de CombiVoordeeldesk. Zij gaan er nu mee aan de slag om het op te lossen. Ik zie dat je alleen de 400 minuten hebt gekregen, maar niet de dubbele data. Daar wordt aan gewerkt.
Dank je. Hoe lang gaat het duren en komt er nog een terugkoppeling?
Reputatie 5
Badge +8
Als ze er mee bezig zijn geweest en de dubbele data is actief, dan ontvang je een sms. Als je begin volgende week nog niets hebt ontvangen, dan hoor ik dat graag en dan ga ik voor je kijken naar de stand van zaken.
Mijn vrouw heeft vanmorgen weer contact gehad met de klantenservice en nog steeds is probleem niet opgelost. Er is voor de zoveelste keer weer een melding uitgegaan naar de combivoordeeldesk en we moeten weer 5 werkdagen geduld hebben en dan tot de conclusie komen dat alles nog bij het oude is. Jullie zijn nu 3 1/2 maand bezig om deze kwestie recht te zetten, zo moeilijk kan het toch niet zijn om het combivoordeel te activeren? Lijkt me onwaarschijnlijk dat er iemand al zo lang bezig is om uit te zoeken wat er fout zit bij dit abonnement.
Reputatie 5
Badge +8
Ik zie inderdaad dat er weer contact is geweest. Ik snap ook goed dat je niet snapt waarom het zo lang duurt. Ik durf het ook zo niet te zeggen wat er precies mis gaat. Wat ik wel weet is dat het bij de juiste afdeling ligt om het op te lossen. Zij zijn er mee bezig en ik hoop echt dat het snel geregeld is. Excuses voor het ongemak.
We zijn nu meer dan 3 weken verder en probleem is nog steeds niet opgelost. Al heel veel telefoontjes gedaan en steeds wordt er gezegd dat het doorgezet wordt naar de combivoordeelafdeling en dat het binnen 5 werkdagen is recht gezet.
Ben het spuugzat onderhand.
Waarom is het zo moeilijk om betreffende telefoonnummer mee te laten doen met het combivoordeel en andere voordelen die andere nummers binnen ons huishouden wel krijgen?
ik verwacht nog deze week een oplossing, anders zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen en juridische hulp in te schakelen. Opmerkingen zoals ik vanmorgen kreeg van dat het combivoordeel gratis is en andere voordelen ook, daar kan ik nl niks mee.
Heb klacht ingediend, wachten is nu op antwoord van de Telfort klachten afdeling.
Reputatie 5
Badge +8
Dat meen je niet LuukL, dit speelt inderdaad al een tijd. Wat ontzettend gek dat het maar steeds niet lukt. Ik had graag gehoopt dat ik kon vinden waar het aan ligt, maar ik weet het niet. Er gaat ergens iets niet goed. Excuses hiervoor. Nu zie ik de klacht hierover staan. Dat is goed. Ik denk dat we dit moeten afwachten. Wil je het laten weten hoe het contact verlopen is?

Reageer