beantwoord

Mobiel abonnement + Spotify + Fox

• 12 september 2018
  • 1 reactie
  • 353 keer bekeken

Onlangs heb ik een Simonly abonnement genomen. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van het combivoordeel, omdat ik al klant ben. Ik heb hier gekozen voor Fox Sports en de data verdubbelaar.

Vandaag heb ik mijn simkaart ontvangen en geactiveerd. Echter heb ik nog geen foxsports op mijn tv of een spotify code ontvangen. Ik heb al een bestaand spotify account waarop ik dit abonement verder wil laten gaan.

Ik betaal al vanaf 10 september voor alles, maar heb nog lang niet alles! Ik wil graag zsm gebruik maken voor alles waarvoor ik betaal.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 september 2018, 10:01

Hallo enricoos, welkom op het Telfort forum! Ik kan me voorstellen dat je daar dan ook gebruik van wilt maken, ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je Spotify op 13 september hebt kunnen activeren, dat is gelukkig alsnog gelukt dus. Het verzenden van de Spotify activatiecode kan enkele uren duren na het actief worden, maar in dit geval lijkt dat iets langer geduurd te hebben.
Ook FOX Sports is inmiddels actief, dit is gisteren gebeurd. Het activeren van de CombiVoordeel voordelen kan enkele dagen duren, vandaar dat die nog niet direct actief was.
Werkt het allemaal nu wel naar behoren? 🙂
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo enricoos, welkom op het Telfort forum! Ik kan me voorstellen dat je daar dan ook gebruik van wilt maken, ik ben daarom meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je Spotify op 13 september hebt kunnen activeren, dat is gelukkig alsnog gelukt dus. Het verzenden van de Spotify activatiecode kan enkele uren duren na het actief worden, maar in dit geval lijkt dat iets langer geduurd te hebben.
Ook FOX Sports is inmiddels actief, dit is gisteren gebeurd. Het activeren van de CombiVoordeel voordelen kan enkele dagen duren, vandaar dat die nog niet direct actief was.
Werkt het allemaal nu wel naar behoren? 🙂

Reageer