Meld je nu aan voor CombiVoordeel en maak kans op een Samsung Galaxy Tab.

Reputatie 4
Badge +1
Profiteer jij al van CombiVoordeel? Nee?! Let op want het wordt nog leuker. Iedereen die zich succesvol aanmeldt tussen 9 november 2015 en 10 december 2015 en waarbij het voordeel voor 10 januari 2016 ook actief is, maakt kans op een Samsung Galaxy Tab4 7inch (black). Bekijk snel voor welke voordelen jij in aanmerking komt en de actievoorwaarden.

Uiteraard helpen mijn collega's en ik je graag bij het aanmelden voor CombiVoordeel. Hulp nodig? Stuur dan een privébericht met jouw naam, postcode + huisnummer en 06-nummer.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

20 reacties

Hoi Christy,

Allereerst wil ik aangeven dat ik ontzettend tevreden ben met Telfort. Ik ben al een jaar of zes klant bij Telfort zowel mobiel als met internet en televisie en heb ook al een jaar of twee combi voordeel. Ik vind het concept van combivoordeel erg mooi, omdat je beloont wordt voor het zijn van een vaste klant. Daarom vind ik het jammer dat bij de tablet actie alleen de nieuwe combivoordeelklanten kans maken op de tablet, waarom geldt deze actie niet ook de al bestaande klanten?

Met vriendelijke groet,

Kevin
Loop jij extra voordeel mis? JA omdat Telfort mijn internet aanvraag geannuleerd heeft. Wel een bevestiging mail ontvangen met de tekst "we bellen u binnen 48 uur terug en u ontvangt twee mails ter bevestiging". Dacht na de storing van vrijdag laat ik eens contact zoeken met Telfort. Nu blijkt dat Telfort een fout heeft gemaakt op de site. Waardoor ik nu ineens meer moet gaan betalen voor het zelfde CombiVoordeel pakket. Let op want het wordt nog leuker. Nou niet voor mij. Ik moet gewoon 12 euro per maand meer betalen voor het zelfde pakket! Het is mijn fout niet dat het niet goed op de site stond. (is nu wel veranderd). Wij geloven dat rijk leven niet duur hoeft te zijn. (het achtergrond plaatje op facebook). Nou ik vind het verschil van 12 euro per maand (144 euro per jaar) wel duur. Dus mijn extra voordeel pakt erg duur uit. Vind het jammer dat het zo is gelopen. Mijn vrienden hebben hun best gedaan om mij ook klant te maken bij Telfort. Ze vinden dit niet echt klant vriendelijk. Goedkoop kan toch duur uitvallen. Les voor alle mensen. Print je aanvraag uit. Heb ik ook gedaan vandaar dat ik ineens het prijs verschil ondervond. Teleurgesteld zal ik weer op zoek gaan naar een nieuwe provider. Hoop dat me dit niet nog een keer overkomt.

Met vriendelijke groet. Mabel 😞
Nou een update. Krijg een mail van Telfort .... Ik heb een telefoon besteld een Samsung Galaxy S5 Neo zwart? Die heb ik nooit besteld. Had in me CombiVoordeel pakket een iphone 5s besteld!!!! Weer klanten service bellen a 0,50 per gesprek en dan de rest er nog bij. Vind dit erg vermoeiend. Eerst ben ik teleurgesteld omdat ik mijn CombiVoordeel pakket niet krijg voor 63 euro maar voor 75 hem wel mag hebben. Dan krijg je een Samsung Galaxy S5 zo ineens zonder die te bestellen of besteld te hebben. Krijg straks een dikke telefoonrekening geen combi voordeel pakket. Blij met een dode mus zeg maar. Dat is wel het gevoel wat ik nu bezit. 😠 wat staat me nu te wachten?
Reputatie 4
Badge +1
@ Kevin, dat je dit jammer vindt kan ik mij goed voorstellen. Helaas is dit een actie voor aanmeldingen tussen 9 november 2015 en 10 december 2015. Wellicht dat er in de toekomst nog een keer een actie komt voor bestaande klanten.

@ Mabel, vervelend dat er van alles misgaat! Ik wil graag met je meekijken. Wil je in een privébericht jouw postcode, huisnummer en 06-nummer sturen?
Profiteer jij al van CombiVoordeel? Nee?! Let op want het wordt nog leuker. Iedereen die zich succesvol aanmeldt tussen 9 november 2015 en 10 december 2015 en waarbij het voordeel voor 10 januari 2016 ook actief is, maakt kans op een Samsung Galaxy Tab4 7inch (black). Bekijk snel voor welke voordelen jij in aanmerking komt en de actievoorwaarden.

Uiteraard helpen mijn collega's en ik je graag bij het aanmelden voor CombiVoordeel. Hulp nodig? Stuur dan een privébericht met jouw naam, postcode + huisnummer en 06-nummer.
....................... .
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf is Telfort ... Ik dacht ik neem een combi voordeel ( mobiel had ik al ) blijkt er NADAT de monteur kwam ik GEEN stopcontact heb in de meterkast ,,,dus of ik even 60 euro wilde betalen voor stopcontact aanleggen, daarnaast even 85 euro neer wilde leggen voor twee Devolo's .....of bekabeling van 70 euro per uur exclusief bekabeling. Dus ik weigerde het hele pakket........ word ik net opgebeld met de mededeling U kunt NIET van het contract af !!!!......... de eerste rekening van 48 euro staat aan hun kant al klaar om te innen , heb nog GEEN seconde ook maar iets gehad van Telfort ??? ....... ben nu ook bezig met RADAR te informeren van jullie gang van zaken.......
Reputatie 1
Geachte heer/mevrouw,

Al jaren lang heb ik een mobiel abonnement van Telfort. Enkele maanden geleden heeft Telfort mij benaderd om mij te interesseren voor Telfort Combivoordeel. Dit heb ik vervolgens gedaan (TV aanbieder opgezegd, Telfort aangesloten etc) echter blijkt de activering van combivoordeel niet te werken. Ik voldoe aan de voorwaarden (Mobiel internet abonnement en Interactieve TV) echter door een technisch probleem kom ik niet in aanmerking voor een maandelijkse verdubbeling (voordeel) van belminuten en MB's. Ik voel me flink bedrogen en wil graag een passende oplossing (uw medewerkers kunnen toch handmatig een verdubbeling van de bundels doorvoeren lijkt mij?). Indien geen oplossing gevonden wordt, wil ik beide abonnementen ontbinden. Ik hoor graag spoedig van u.

Reputatie 4
Badge +1
Beste Louise, welkom op het forum. Het is goed te begrijpen dat je flink van deze situatie baalt. Ik wil graag bekijken wat er aan de hand is en hoe we dit voor je kunnen oplossen. Wil je jouw naam, postcode + huisnummer en telefoonnummer naar mij sturen in een privébericht?

@ Monique, op jouw privébericht heb ik vanmorgen gereageerd.
Nu word er gezegt U krijgt de stopcontact en de twee devolo's GRATIS vergoed ??? is dat al niet een bekentenis dat ze A: of fout zitten of B zelf niet weten wat ze ermee aan moeten.............. goedkoper zou zijn het contract te ontbinden !!! ...en voor mij NOOIT geen telfort meer.......... na juli 2016 zeg ik dus ook mijn mobiel op .....
Nu word er gezegt U krijgt de stopcontact en de twee devolo's GRATIS vergoed ??? is dat al niet een bekentenis dat ze A: of fout zitten of B zelf niet weten wat ze ermee aan moeten.............. goedkoper zou zijn het contract te ontbinden !!! ...en voor mij NOOIT geen telfort meer.......... na juli 2016 zeg ik dus ook mijn mobiel op ..... ...................... en toen bleef het stil aan jullie kant ???
[quote=Mabel]Loop jij extra voordeel mis? JA omdat Telfort mijn internet aanvraag geannuleerd heeft. Wel een bevestiging mail ontvangen met de tekst "we bellen u binnen 48 uur terug en u ontvangt twee mails ter bevestiging". Dacht na de storing van vrijdag laat ik eens contact zoeken met Telfort. Nu blijkt dat Telfort een fout heeft gemaakt op de site. Waardoor ik nu ineens meer moet gaan betalen voor het zelfde CombiVoordeel pakket. Let op want het wordt nog leuker. Nou niet voor mij. Ik moet gewoon 12 euro per maand meer betalen voor het zelfde pakket! Het is mijn fout niet dat het niet goed op de site stond. (is nu wel veranderd). Wij geloven dat rijk leven niet duur hoeft te zijn. (het achtergrond plaatje op facebook). Nou ik vind het verschil van 12 euro per maand (144 euro per jaar) wel duur. Dus mijn extra voordeel pakt erg duur uit. Vind het jammer dat het zo is gelopen. Mijn vrienden hebben hun best gedaan om mij ook klant te maken bij Telfort. Ze vinden dit niet echt klant vriendelijk. Goedkoop kan toch duur uitvallen. Les voor alle mensen. Print je aanvraag uit. Heb ik ook gedaan vandaar dat ik ineens het prijs verschil ondervond. Teleurgesteld zal ik weer op zoek gaan naar een nieuwe provider. Hoop dat me dit niet nog een keer overkomt.
Reputatie 4
Badge +1
Louise, we willen hier iedereen zo snel mogelijk helpen. Het is echter onmogelijk om op ieder bericht direct te reageren. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben. Ik probeer je bericht vandaag nog op te pakken.
ik zou voordeelpakket krijgen whahahahah moet ik wel eerst stopcontact plaatsen in meterkast 60 euro ...... twee devolo's kopen 85 euro ........ of 70 euro per uur om de kabels weg te werken........ daar kwam de monteur 20 november mee aan......dus helaas geen telfort....maar nu zeuren ze dat ze ineens wel contact willen aansluiten..de 2 kastjes willen betalen....... onthef me gewoon van het contract gaat veel sneller en stukken voordeliger......... heb nog nooit zo gezeik gehad als met telfort........... jullie 2016 zeg ik ook me mobiel op ( was daar 5 jaar klant ) en ik blijf gewoon bij Ziggo.......en terug bellen voor 4 uur door Bram Petri blijkt ook niet te kunnen.........
Reputatie 3
Vraag me af of jij, Louise, ooit bij een provider zult slagen met deze manier van handelen. Christy doet haar best, maar jij knalt maar door met je "spam". Ik wens je veel succes, maar lees in het vervolg even de voorwaarden door als je niets begrijpt van service!

@Christy
Serieus? Laat haar toch..... heeft ook niets meer met dit topic te maken!
??? het enige wat ik wil is toch heel simpel.... ik heb ook niets tegen Christy ...maar ik word al vanaf de 20ste aan het lijntje gehouden... en ja ik heb een provider, ik ben gewoon bij Ziggo gebleven.....verders heb ik niets toe te voegen dan dat ik op antwoord zit te wachten van wie dan ook ( die bij telfort werkt ) ......
Even nu positief nieuws........... het gehele probleem is opgelost...... Telfort bedankt voor jullie medewerking ....
Reputatie 4
Badge +1
Goed om te lezen Louise. Bedankt voor je berichtje.
Beste Telfort,
Sinds september 2015 heb ik internet en tv van Telfort en nu heb ik ook mobiel aangevraagd zodat ik mee kon doen met de combivoordeel actie. Er is alleen wat mis gegaan, ik heb de klantenservice ook al gebeld, maar dat leverde niks op. Ik heb nu wel een mobiel abonnement en een tv en internet abonnement, maar geen combivoordeel en zou dat wel graag willen! Kunnen jullie mij daar bij helpen?
Groetjes Floortje.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Floortje, welkom op het forum. Jammer dat het aanmelden voor CombiVoordeel niet is gelukt. Ik help je graag! Wil je jouw 06-nummer, postcode en huisnummer sturen in een privébericht?
Reputatie 1
Toch erg bedroevend dat je door Telfort na meer dan 15 jaar kennelijk nog steeds niet als een trouwe klant wordt gezien en dat Telfort niet eens de moeite neemt om met zo'n klant telefonisch contact op te nemen en na een probleem samen met die klant probeert naar een oplossing te zoeken.
Op z'n minst had ik naar aanleiding van dat probleem van Telfort een excuus verwacht. Maar helaas, ook dat niet!
Alleen om het 'Combivoordeel' te verkopen weten ze je te vinden. Maar niet voor service, want dan haakt Telfort meteen af.

Dus een Combivoordeel wordt het voor mij zeker niet. Na alle ervaringen met Telfort verwacht ik hiervan een 'combi met heel veel nadelen (en ergernissen)'. Een ieder geval is het een provider zonder een echte klantenservice!