beantwoord

Meerdere voordelen bij meerdere telefoons?

• 2 januari 2017
  • 19 reacties
  • 1179 keer bekeken

Kan je bij combivoordeel ook meerdere voordelen krijgen?
We hebben nu thuis 1 mobiel en 1 glasvezel abonnement en combivoordeel van 5 euro korting.
Zelf zit ik ook te denken om eventueel over te stappen naar Telfort, maar krijg ik dan nog voordeel? Zo ja maakt het dan ook nog uit welke voordeel ik neem?
icon

Beste antwoord door qtje 2 januari 2017, 19:45

Volgens mij Kun je maar 1x combivoordeel per adres aanvragen
Bekijk reactie

19 reacties

Volgens mij Kun je maar 1x combivoordeel per adres aanvragen
Ik dacht dat dit wel met meerdere nummers kan. In je account kan je meerder telefoonnummers ingeven. Ik heb vandaag voor het 2e nummer een sms gestuurd naar 1255. Dus ik moet het nog wel zien.
Bij mobiel abonnement staat beheer telefoonnummers..... dus meerdere aan het meervoud van de tekst te zien.
Ik ga het afwachten.
Ben benieuwd!

Overigens heb ik de vraag niet als beantwoord aangeklikt.
Reputatie 8
Badge +16
Alleen combivoordeel voor dubbele data/minuten kan voor alle mobiele abonnementen gebruikt worden. Alle overige combivoordelen zijn enkelvoudig en niet te combineren, dus of 5 Euro korting of fox sports of opnemen (de laatste 2 allen bij gebruik van ITV.)
Tot op heden nog geen reactie gehad op de sms voor de combivoordeel.
Nog maar eens gestuurd en toen kreeg ik direct een sms terug dat er nog een aanvraag loopt. (3 weken geleden)
Vandaag nog een sms gestuurd. En wederom en sms terug dat de aanvraag nog loopt.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik loop nu al 2 maanden € 5,00 korting mis of mijn dubbele MB's en belminuten.

kan iemand mij uitleggen waarom dat zo lang duurt?
Nog maar eens gestuurd en toen kreeg ik direct een sms terug dat er nog een aanvraag loopt. (3 weken geleden)
Vandaag nog een sms gestuurd. En wederom en sms terug dat de aanvraag nog loopt.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Ik loop nu al 2 maanden € 5,00 korting mis of mijn dubbele MB's en belminuten.

Zoals Tuut-Tuut al schreef je kan maar 1 keer 5 euro korting krijgen per adres.
Je kan wel meerdere telefoons op 1 adres registren maar dan zou een data en sms verdubbelaar zinvoller zijn zodat je een kleinere goedkopere bundel kan afnemen en toch dezelfde hoeveelheid mb's en belminuten.
Reputatie 8
Badge +15

Heb je geen e-mail gehad dat het Combivoordeel succesvol geactiveerd is?
De korting gaat gelijk in na succesvolle aanmelding en krijg je de eerste periode na het aantal dagen tot factuurdatum.
De verdubbeling van de mobiele bundels gaan in op de eerstvolgende datum dat je de bundels ontvangt.
...Tot op heden nog geen reactie gehad op de sms voor de combivoordeel.

De korting gaat gelijk in na succesvolle aanmelding en krijg je de eerste periode na het aantal dagen tot factuurdatum.
De verdubbeling van de mobiele bundels gaan in op de eerstvolgende datum dat je de bundels ontvangt.

@koffiemok Er is geprobeerd meerdere malen de 5 euro korting aan te vragen althans daar lijkt het op. Bij KPN werkt dat wel bij Telfort niet zoals je vast ook weet
Ik heb nog steeds geen mail gehad over combivoordeel voor het 2e telefoonnummer. Als ik nu weer aanmeld, dan krijg ik weer een sms terug dat het al is aangevraagd en nog loopt.
Kan iemand van Telfort hier eens op reageren. Dat zou wel prettig zijn.

Alvast bedankt.
...Tot op heden nog geen reactie gehad op de sms voor de combivoordeel.

@koffiemok Er is geprobeerd meerdere malen de 5 euro korting aan te vragen althans daar lijkt het op. Bij KPN werkt dat wel bij Telfort niet zoals je vast ook weet

Nee er is niet meerdere malen € 5,00 korting gevraagd. Ik heb via de SMS combivoordeel aangevraagd. Niet welk voordeel.
Ik heb nog steeds geen reactie terug of de combivoordeel (Welke het dan ook moge zijn) is aangezet. En als ik nu een sms stuur om het combivoordeel nogmaals te activeren, dan krijg ik steeds de melding dat er een aanvraag loopt. En dat is nu reeds 8 weken. Lijkt mij dat dit niet zo lang duurt. Voor het eerste nummer was dit binnen een week geregeld. Dus.....

En erg jammerlijk dat Telfort niet reageert wat nu wel of niet mogelijk is. Kunnen meerdere mobiele nummers wel of niet op het combivoordeel net als bij KPN.
@Wim1967
Hier staan alle opties
https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel.htm
Via je Mijntelfort kan je zien of en welke in behandeling dan wel actief is.
Alleen de verdubbelde data en belminuten kunnen voor meerdere nummers worden aangevraagd.
Oke. Duidelijk. Alleen snap ik dus niet waarom er na 8 weken nog steeds geen extra MB's en belminuten aan staan voor dat telefoonnummer.
In mijntelfort staat het 2e telefoonnummer er nog steeds niet bij.
Heb je ook geprobeerd om dat nummer via je mijn telfort in te voeren mits dit mogelijk is?
Die 8 weken is wel lang wellicht kan iemand van @webcare je daarmee van dienst zijn.
Ik kan geen nummer via "Mijn Telfort" invoeren helaas. Dit moet via SMS vanaf het nummer wat je wilt toevoegen.
En we zijn alweer 10 dagen verder en nog steeds niemand van Telfort die mij informeert of adviseert.

Dit schiet niet op zo.

Op 6 januari het combivoordeel aangevraagd met sms via 1255
Nu gisteren weer geprobeerd en weer krijg ik de melding dat er al een aanvraag actief is en dat ik moet wachten. Hoe lang nog TELFORT!!!
Dan zou ik toch voor 50 eurocent per gesprek even bellen. Dat werkt vast sneller.
Gaat mij niet om die 50 cent hoor. Kan zeker bellen. Maar ik dacht dat hier ook Telfort medewerkers aanwezig waren die eventueel kunnen helpen of antwoord kunnen geven.

Ik heb op het topic voor TV ook een probleem gehad, en daar wordt alles perfect door een Telfort medewerker behandeld. Binnen 1 week alles geregeld. Zo kan het dus ook.

Maar aangezien ik nog steeds de melding via de SMS krijg dat er nog een aanvraag loopt zal ik inderdaad de telefoon maar eens pakken.

Bedankt voor alle reacties 😉
Je kan ookTwitter of Facebook proberen.
Ook gratis en daar schijnt wel snel gereageerd te worden.
Gaat mij niet om die 50 cent hoor. Kan zeker bellen. Maar ik dacht dat hier ook Telfort medewerkers aanwezig waren die eventueel kunnen helpen of antwoord kunnen geven.

Ik heb op het topic voor TV ook een probleem gehad, en daar wordt alles perfect door een Telfort medewerker behandeld. Binnen 1 week alles geregeld. Zo kan het dus ook.

Maar aangezien ik nog steeds de melding via de SMS krijg dat er nog een aanvraag loopt zal ik inderdaad de telefoon maar eens pakken.

Bedankt voor alle reacties ;)
Heel mischien dat webcare het sneller had opgepakt als je over jou specifiek geval een eigen topic had gemaakt.

Reageer