beantwoord

Meerdere abonnementen, geen verdubbeling

• 10 april 2019
  • 3 reacties
  • 265 keer bekeken

Hoi. Ik heb op mijn adres 2 x mobielabo en 1 x een tv abo. Dus ik dacht dat ik nu ipv 2 gb 4 gb zou krijgen. Maar met de afrekening ben ik 2 gb over mijn bundel gegaan. (%$#%) Waarom is mijn data niet verdubbeld? En waarom is het niet mogelijk om een plafond in te stellen?

Groet Edwin

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 10 april 2019, 16:07

Hallo @edwinscrambler, welkom op ons forum! Als CombiVoordeel is geactiveerd bij jouw abonnementen, zal de bundel inderdaad verdubbeld worden. Daarvoor is het van belang dat het ook echt is geactiveerd, als dat niet het geval is, wordt er ook niets verdubbeld. Met de link van jimny kan je alle informatie daarover nagaan en kan je het activeren.
Als je CombiVoordeel al wel eerder zelf had geactiveerd en je hebt de verdubbeling alsnog niet hebt gekregen, dan kan ik met je meekijken. Daarvoor kan je je forumprofiel aanvullen zodat beide 06-nummers, de postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik de gegevens erbij pakken.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je combivoordeel voor beide toestellen via je mijn Telfort aangezet zie link voor meer info

https://www.telfort.nl/combivoordeel/
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @edwinscrambler, welkom op ons forum! Als CombiVoordeel is geactiveerd bij jouw abonnementen, zal de bundel inderdaad verdubbeld worden. Daarvoor is het van belang dat het ook echt is geactiveerd, als dat niet het geval is, wordt er ook niets verdubbeld. Met de link van jimny kan je alle informatie daarover nagaan en kan je het activeren.
Als je CombiVoordeel al wel eerder zelf had geactiveerd en je hebt de verdubbeling alsnog niet hebt gekregen, dan kan ik met je meekijken. Daarvoor kan je je forumprofiel aanvullen zodat beide 06-nummers, de postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van de IBAN er staan en daarna hieronder een reactie plaatst kan ik de gegevens erbij pakken.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @edwinscrambler, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik zie de gevraagde gegevens ook nog niet op je profiel staan. Als ik je hierbij nog kan helpen weet je me te vinden, dan hoor ik het graag van je.

Reageer