beantwoord

Mb verdubbelen bij CombiVoordeel

• 15 januari 2019
  • 12 reacties
  • 330 keer bekeken

Waarom krijg ik van Telfort nooit de beloofde MB,s.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 januari 2019, 17:09

De verdubbeling is nu actief en die is ook toegepast op jouw bundel. Ik heb hierover net ook contact gehad met een achterliggende afdeling zodat we konden kijken wat er aan de hand was. In jouw geval kloppen de bundels en het meenemen, maar is het niet volledig zichtbaar in de Mijn Telfort app. Dat is iets waar aan gewerkt wordt, maar het is nog niet duidelijk wanneer dat precies verholpen zal zijn. Op de facturen staan de juiste waarden bij meegenomen belminuten en data, zoals Galdor ook aangeeft.
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +11
De verdubbeling is nu actief en die is ook toegepast op jouw bundel. Ik heb hierover net ook contact gehad met een achterliggende afdeling zodat we konden kijken wat er aan de hand was. In jouw geval kloppen de bundels en het meenemen, maar is het niet volledig zichtbaar in de Mijn Telfort app. Dat is iets waar aan gewerkt wordt, maar het is nog niet duidelijk wanneer dat precies verholpen zal zijn. Op de facturen staan de juiste waarden bij meegenomen belminuten en data, zoals Galdor ook aangeeft.
Heb je van de afgelopen maanden dat 3e blad bekeken? Er kan zeker ergens iets mis zitten sinds de nieuwe verdubbelings regeling standaard is geworden ging hier best wel wat mee fout.

Voor de volledigheid in de app of in mijn telfort staat bij dat verbruiksbalkje wel die 7200 maar je bent de nieuwe periode met 6577 begonnen?
Oke afwachten wat ik nog hoor. Maar er klopt echt niks van. Zelfs mijn bel minuten kloppen niet. Ik heb al een keer bijna al mijn MB,s op gemaakt en zelfs toen kreeg ik het beloofde er niet bij.
Elke 4e maand vervalt het verbruik van de 1e van 3 daarna indien alles goed werkt verbruik je eerst van de 2e maand wat op dat moment de eerste van 3 is. Ik heb hierr ook vaak moeite mee als je maandbundel + verdubbeling 2600 is zou je inderdaad 7800 aan het begin van elke maand mogen verwachten.

Als het totaal verbruik van 1 maand 6577 is dan verbruik je al meer dan je voor één maand hebt die 2600.
6577 -2600 = 3977 als ik het goed begrijp heb je in deze maand het tegoed van bijna 3 maanden verbruikt.
Dus 7200-6577 = 623 + 2600 zou dan 3,223 je nieuwe bundel worden.

Ik kan het verkeerd lezen dan zou je maar 623 verbruikt hebben en klopt mijn som niet.
Op blad 3 van je factuur kan je vinden wat er mee gaat naar de volgende maand.
Als je dus start met 6577 in plaats van wat je verwacht 7200, heb je minder wat meegaat die1587.
Zoals gezegd het is lastig. Ik ben benieuwd wat Jasper nog vind.

.
Jazeker op het andere nummer is dat ook geen probleem. Hoe je het ook bekijkt ik mag tot tot 600 bel minuten en 7800 MB gaan als ik niks zou gebruiken. Dus er klopt niks van. Maar om eerlijk te wezen ben ik er wel een beetje klaar mee. Wordt miss tijd voor wat anders.
Reputatie 8
Badge +15
@Wimwanders Hou je er ook rekening mee dat opgespaard tegoed na 3 maanden komt vervallen?
Daar staat nu 6577. Gisteravond was dat 4990 dus maar 1587 bij geschreven. En dit is dan nog veel. Soms krijg ik de 1300 nog geen eens. Ik kom nooit MB te kort maar vind dat Telfort zijn belofte moet nakomen. Ik kan ook met 70 procent van mijn loon uitkomen maar krijg wel alles uitbetaald. Vandaar dat het mij gaat irriteren.
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de aanvullende gegevens, ik heb het nummer even uit je reactie verwijderd zodat niet iedereen je nummer kan zien staan. Ik ben met het nummer gaan kijken en daarbij zie ik dat er 2600 MB actief is bij dat nummer. Dat is inclusief de verdubbeling van de 1300 MB die je noemde. Als je in de Mijn Telfort kijkt, wat zie je dan staan als je kijkt bij je verbruik?
Ik heb de nummers plus andere gegevens op het forum gezet. Het gaat om het mobiele nummer *** het andere nummer gaat wel goed.

Admin: nummer verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Wimwanders, welkom op het Telfort forum. Als je CombiVoordeel hebt met mobiele abonnementen wordt de data standaard verdubbeld, dat gebeurt bij jou dus niet? Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, zou je daarvoor alle mobiele nummers waar dit op van toepassing is op je forumprofiel kunnen toevoegen en je postcode + huisnummer ook? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik met je mee kan kijken.
Ik heb gekozen voor verdubbeling van mijn MB,s maar krijg ze nooit. Zelfs de beloofde 1300 MB worden niet altijd bij geschreven als de nieuwe maand begint.
Reputatie 8
Badge +15
@Wimwanders staat je combivoordeel wel actief? Dit kan je controleren via de Mijn Telfort app. Tik in de app onderin op voordeel. Je ziet, indien aangemeld, welke voordelen actief staan.

Reageer