beantwoord

Lopende aanvraag + Combivoordeel en factuur

• 30 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 211 keer bekeken

Badge
Op de factuur met factuurkenmerk 2004384825 staan de abonnementskosten voor 27 augustus t/m 26 september.
Volgens mij is dat fout omdat ik per 23 augustus een Mobiel Telfort abonnement heb waarvoor ik bij aanmelding heb aangegeven dat gebruik maak van 5 euro korting en geen aansluitkosten.
En ik heb daarnaast een aanvraag lopen voor Alles-in-1 Glasvezel met 2e interactieve TV-ontvanger en FOX Sports Eredivisie waarvoor ik eerst twee maanden gratis krijg, namelijk van 6 september t/m 5 november.
Zijn dat beide zaken waarvan ik mag verwachten dat die op de volgende factuur worden gecorrigeerd? Veel dank!
icon

Beste antwoord door vraagje888 12 september 2016, 12:37

Gelukkig binnen 5 dagen opgelost! ;-)

Het ging dus om het omzetten in de wijkcentrale. Dat zou dinsdagochtend 6 september omgezet worden.
Dat is blijkbaar helemaal niet gebeurd, of in ieder geval half of zo.
In ieder geval werkte het internet niet (ook niet bellen/ tv) en heeft een Volker Wessels monteur het vrijdagmiddag na 3 dagen opgelost.

Hopelijk binnenkort kloppende facturen, ondanks alle afspraken (Abonnementsomzetting, 3 dagen helemaal geen signaal, bijbehorende onkostenvergoeding, 2 maanden gratis, €5,= CombiVoordeel). Daarover heb ik een mail gestuurd naar Telfort.

Dit verhaal mag dus dicht van mij. 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo vraagje888, helaas is CombiVoordeel nog niet aangemeld vandaar dat de 5 euro korting niet is toegepast. Dit heeft te maken met het feit dat je overstapt naar het nieuwe glasvezel platform. Zodra deze overstap is voltooid dan zal de factuurkorting in werking treden samen met de korting voor FOX Sports Eredivsie op je volgende factuur. Aangezien je nu voldoet aan de voorwaarden om gebruik te maken van CombiVoordeel heb ik zojuist een creditatie van 5 euro aangemaakt. Deze zal ook op de volgende factuur zichtbaar zijn. Zodra de overstap naar het nieuwe platform van glasvezel is voltooid kun je dan een reactie plaatsen in dit topic of mij een privébericht sturen? Ik kijk dan graag voor je of CombiVoordeel dan succesvol is aangemeld.
Badge
Ik zie op Mijn Telfort dat het combivoordeel status Actief is. Da's mooi.

Alleen ..... nu nog wachten tot ik weer televisie, internet en bellen heb.

Er is nl. eergisteren een monteur van Guideon geweest voor een nieuw glasvezelkastje, en ....... niets doet het meer. Het zou die ochtend al omgezet zijn, maar dat bleek niet gedaan. Guideon belde me helaas niet meer terug nadat ik het probleem had gebeld en Telfort kan alleen melden dat het misschien nog wel 5 dagen duurt. Ongelooflijk!

De onkosten worden wel vergoed werd gemeld. Ik heb nl. een camping-tv-schotel setje geregeld omdat ik anders de goal van Sneijder niet eens had kunnen zien. En ik heb al een uur aan de telefoon gehangen en we zijn thuis allemaal door onze mobiele belbundels heen.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de terugkoppeling! Ik betreur het dat je nu geen gebruik kunt maken van de diensten en hoop dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Mocht het binnen de 5 werkdagen niet zijn opgelost dan ontvang ik graag een berichtje van je.
Badge
Gelukkig binnen 5 dagen opgelost! ;-)

Het ging dus om het omzetten in de wijkcentrale. Dat zou dinsdagochtend 6 september omgezet worden.
Dat is blijkbaar helemaal niet gebeurd, of in ieder geval half of zo.
In ieder geval werkte het internet niet (ook niet bellen/ tv) en heeft een Volker Wessels monteur het vrijdagmiddag na 3 dagen opgelost.

Hopelijk binnenkort kloppende facturen, ondanks alle afspraken (Abonnementsomzetting, 3 dagen helemaal geen signaal, bijbehorende onkostenvergoeding, 2 maanden gratis, €5,= CombiVoordeel). Daarover heb ik een mail gestuurd naar Telfort.

Dit verhaal mag dus dicht van mij. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Fijn dat het is opgelost! :D
Bij deze plaats ik dan een slotje op dit topic zoals verzocht. Zodra ik nog iets voor je kan betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂