Lekker aanbod voor trouwe klanten, gewoon hetzelfde als voor iedereen

• 7 februari 2017
  • 9 reacties
  • 501 keer bekeken

Mijn alles-in-1 abonnement kan ik gaan verlengen. Ik ben een vaste klant (al meer dan 4 jaar) een daardoor krijg ik een “speciaal” aanbod waarbij ik een korting krijg en € 29 voor de eerste 3 maanden in plaats van € 42,50. Ook hoef ik (vanzelfsprekend geen aansluitkosten te betalen.

Nu was ik wel eens benieuwd wat ik elders zou krijgen en welke verassing zie ik nu op http://www.aanbiedercheck.nl/telfort/ , daar staat precies hetzelfde abonnement én dezelfde korting! Voor iedereen af te sluiten, dus van de prijs € 42,50 wordt € 13,50 afgehaald 3 maanden lang. De beloning voor een trouwe klant is er dus helemaal niet. Dat is geen speciale trouwe klant actie, maar een korting die gewoon iedereen kan krijgen. Heel teleurstellend.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19

De beloning voor een trouwe klant is er dus helemaal niet.

Toch wel lijkt me... € 29 voor de eerste 3 maanden in plaats van € 42,50.
Inderdaad geen 'extra extra' korting als bestaande klant maar Telfort wil met deze aanbieding graag ook nieuwe klanten werven...
Begrijp ik wel, maar je zou voor bestaande klanten toch iets extra's verwachten. Zo wordt het immers ook gebracht.
Als iedereen weer naar een ander gaat, omdat daar dan een betere aanbieding komt wordt Telfort toch ook niets wijzer?
Reputatie 8
Badge +19
Begrijp ik wel, maar je zou voor bestaande klanten toch iets extra's verwachten.
Je krijgt toch iets extra's..? € 29 voor de eerste 3 maanden in plaats van € 42,50.
Als je stilzwijgend zou verlengen dan had je déze korting ook niet gehad.
Maar een nieuw te werven klant krijgt dat ook en daar zit blijkbaar de pijn... :8
Als een nieuwe klant ziet dat hij meer gaat betalen dan een bestaande klant dan haakt hij ook af...

Als iedereen weer naar een ander gaat, omdat daar dan een betere aanbieding komt wordt Telfort toch ook niets wijzer?

Dat heet marktwerking...
En dat 'iedereen' hierdoor weer naar een ander gaat lijkt me wat zwaar aangezet.. 🙂
Ja je moet het even goed voor jezelf berekenen. De tarieven zijn erg omhoog gegaan bij Telfort,,,Dus als je nu minder betaald omdat je op een "oud" tarievenstelsel zit is het misschien niet handig om een nieuw contract aan te gaan met aangepaste prijzen..
succes!
Mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen hoeveel meer dan 4 jaar. Want dat is natuurlijk vrij kort. Klanten van het eerste uur, dat zijn pas trouwe vaste klanten. Dat gezegd hebbende zou ik blijer worden als die korting voor die 3 maanden uitgesmeerd word over een heel jaar. Dus zeg 39 per maand voor het hele jaar.
Reputatie 8
Badge +19
Ik ben al 12 jaar klant (Tiscali overgenomen door Telfort) en ik betaal net zoveel als andere klanten... :8
Reputatie 1
jaarlijks overstappen naar een andere aanbieder is altijd al goedkoper geweest, kennelijk is nederland een te kleine markt met te veel concurrentie om vaste klanten te kunnen belonen.
jaarlijks overstappen naar een andere aanbieder is altijd al goedkoper geweest, kennelijk is nederland een te kleine markt met te veel concurrentie om vaste klanten te kunnen belonen.
Op het gebied van alles in 1 is er in mijn ogen weinig marge zowel voor de aanbieders als de klanten hooguit die welkoms kortingen. Welke concurrentie? Dat wordt steeds minder zover ik weet zijn er in Nederland nog maar 3 spelers die er toe doen. KPN, Ziggo en Tele2 al de rest is op de een of andere manier verbonden met die drie.
Badge +1
Wees blij dat er iig iets gedaan word voor bestaande klanten, meestal is het 0,0 extra korting voor bestaande klanten.

Reageer