vraag

Korting CombiVoordeel via welke factuur?

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 275 keer bekeken

Heb nu nog een Simpel sim only abonnement en wil evt profiteren van het combivoordeel en zou graag bevestiging horen van deze aanname:
Begrijp ik het goed dat als ik ga voor Telfort sim only dat ik bv. 2GB + 2GB = 4GB per maand voor een extra bedrag van € 12,50 maar dat ik tegelijkertijd € 5,- korting krijg op mijn Telfort Thuis nota.
Dus dat ik eigenlijk € 7,50 per maand betaal voor 4GB internet op mijn telefoon?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.

3 reacties

Zo zou je het kunnen zeggen, uiteindelijk wordt er wel maandelijks 12,50 afgeschreven en tenzij je een ander combivoordeel kiest inderdaad 5 euro in mindering gebracht op je thuis factuur.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @themaestro ,
Die korting krijg je via je thuisfactuur, op je mobiele factuur betaal je gewoon € 12,50.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Themeastro, leuk dat je je vraag via het Forum stelt. De korting ontvang je via je thuisfactuur, zoals Galdor68 en JanD aangeven 🙂. Hartelijk dank daarvoor!
Is dit het antwoord waar je naar op zoek was? Ik hoop dat we je ook als mobiele klant mogen verwelkomen. Als er nog vragen te binnen schieten, laat het gerust weten.

Reageer