Klantonvriendelijk gedrag

• 18 mei 2017
  • 3 reacties
  • 596 keer bekeken

Deze week na tel. overleg een combivoordeel abonnement afgesloten. Alles keurig in overleg en zeer vriendelijk.
2 dagen later gedeeltelijke aflevering en via de email keurig op de hoogte gehouden.
TOT DAT ik heden zelf even de klantenservice belde en inlichtingen vroeg. In eerste instantie een beetje bitsige reactie van de dame aan de telefoon met de opmerking : Dat is U per email verstuurd en daar staat alles op. Echter heb ik deze email nevernooit ontvangen en vroeg dus om een kopie-email.
Dat kon niet en ik moest maar beter opletten etc.
Na nog een paar dergelijke opmerkingen haar naam gevraagd en kreeg als opmerking "dat heb in het begingesprek al gezegd en doe ik dus niet weer" en zij bleef maar volharden en zeer klantonvriendelijk/
Uiteindelijk heeft ZIJ het gesprek(?) afgebroken.
Als men zo met klanten omgaat, ik bedoel dus zij!! , zullen er heel wat klanten gaan afhaken, ik wel tenminste.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo acahilhorst, welkom op het forum en bedankt voor je het afsluiten van een abonnement. :)
Wij streven ernaar om op een uiterst prettige manier om te gaan met al onze klanten. Namens Telfort bied ik je hierbij graag excuses aan voor het negatieve contact dat jij hebt ervaren met onze klantenservice.
Kan ik je wellicht nog ergens mee van dienst zijn? Ik kijk uit naar jouw reactie.
@Stephen,

Uiteraard zal Telfort er voor streven naar een uiterst prettige manier naar de klanten.
Maar ik heb soortgelijke ervaringen met de klantenservice.
Bij sommige denk je dan inderdaad, wegwezen bij Telfort.

Natuurlijk zijn niet alle medewerkers zo.
Vandaag ben ik netjes te woord gestaan en geholpen.

Nu weet ik niet of zij allemaal in dienst zijn van Telfort of dat jullie ook gebruik maken van een call center.
Soms kan dat het één en ander verklaren.

Reageer