Klantenrelatie afdeling wil niet naar mij luisteren ook al heb ik harde bewijs om een vergoeding te krijgen

• 6 maart 2018
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb vanaf 3 juli 2017 last van een modem die steeds uitviel. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice om dit op te lossen maar zonder succes. Er werd mij verteld ieder keer: gebruik anders kabels, haal de powerlineadapter eruit enz. Op 29 januari is een monteur langs geweest en heeft geconstateerd dat ik een andere modem hoor te krijgen. Op de zelfde dag heb ik de klantenservice gebeld om een vergoeding te vragen echter heeft Gerwim besloten om mij 19 euro te geven zonder verdere uitleg. Daar was ik het niet mee akkoord. Ik heb vervolgens weer contact opgenomen met de klantenservice en heb Jannico gesproken. Die heeft mij 113x2 plus halve jaar 100mb internet gratis aangeboden. We hebben afgesproken dat ik 113 euro alvast krijg daarna moet ik de modem aansluiten en een paar dagen wachten als er geen gedoe is dan moet ik bellen voor de andere 113euro. Ik heb op dezelfde dag een klacht ingediend tegen Gerwim. De volgende dag 30 januari heeft een collega van Gerwim mij gebeld en zei om het goed te maken krijg je van ons extra halve jaar gratis 100mb internet maar dat ga ik als geld vergoeden. Dus 30 euro. Een paar weken geleden heb ik de klantenservice gebeld om de resterende 113euro aan te vragen nadat de modem het goed deed. Ik kreeg Marco aan de lijn maar hij zei dat hij niks in het systeem kon vinden. Hij heeft een terugluisterverzoek ingediend om mijn gesprek met Janicco te luisteren maar na een paar dagen heeft hij mij gebeld en zei dat hij niet het gesprek kon vinden. Hij konde me dus niet helpen. Ik heb een klacht ingediend. Mathelda Fatbinan was degene die mijn klacht had afgehaald. Ze zei dat ik nergens recht op heb en dat mijn verhaal niet klopt. Ik heb vervolgens voor de 10000ste keer de klantenservice gebeld en ik kreeg Levtan aan de lijn. Die kon wel zien in het systeem dat ik recht heb op. Ik heb tegen Mathelda gezegd dat Levtan dat zei. Ze heeft het gesprek terug geluisterd. Ze zei oh ja klopt. Ik was blij.... Maar ze zei ik zei dat 143 euro overgemaakt is dus jij hoort nog 83 euro te krijgen. Ik zei nee. Die 143 is 113 + 30 van die klacht tegen Gerwim. Ze geloofde me niet ookal zei ik dat ik bewijzen heb. Ik heb alle gesprekken opgenomen. Ze heeft me heel onvriendelijk behandeld en ik heb zelfs een klacht tegen haar ingediend. en ze zei die komt toch uiteindelijk bij mijn afdeling terecht. Daarnet heeft mevrouw Hiba Ismail mij gebeld en ze zei ik zie dat je geen recht hebt op niks behalve die 83euro. En dat vond ze al veel. Ik vroeg of ik die opgenomen gesprekken kan opsturen. Ze zei nee dat kan niet.
Wat ik nu wil is het volgende: ik wil dat iemand naar de gesprekken luistert en zelf beoordeelt of ik nog recht heb op 83 euro of 113 euro. Ik ben zolang bezig met dit. Ik vind het de klantenrelatie/ klachten afdeling zo bot en zo onvriendelijk. Mijn vertrouwen is weg bij Telfort. Ik zit echt aan te denken om mijn contract af te kopen en over te stappen.
Mensen wees gewaarschuwd!!!! Er zitten veel rotte appels bij Telfort, die verpesten het voor de rest. Echt veel rotte appels!!!
Groetjes

6 reacties

Reputatie 1
Net Iemand van de klantenrelaties gesproken, en die geeft aan dit het definitive besluit is. Zij gaat dus niks verder voor me doen. Ik geef dit hele gedoe op. Ik vind het zeer onterecht en ik voel me genaaid door Telfort. Treurig dit! Het enige wat ik dus ga doen is Telfort afraden bij familie en vrienden en wachten totdat mijn contract afloopt en dan overstappen naar T-mobile of iets anders. Mijn vrouw heeft ook sim only abonnement bij Telfort, maar die gaan we ook binnenkort opzeggen. NOOIT MEER TELFORT VOOR MIJ! 😠
Reputatie 2
Badge +1
Als e.e.a. zo is dien je het best een officiële SCHRIFTELIJKE klacht in bij Telfort. Kom je er dan nog niet uit kun je nog naar de Geschillencommissie. Op bellen is leuk maar lastiger aan te tonen als er iets verkeerd gaat. Mijn ervaring met Telfort is dat ik altijd correct geholpen ben, voor zover dit met Telfort te maken had.
Reputatie 1
Als e.e.a. zo is dien je het best een officiële SCHRIFTELIJKE klacht in bij Telfort. Kom je er dan nog niet uit kun je nog naar de Geschillencommissie. Op bellen is leuk maar lastiger aan te tonen als er iets verkeerd gaat. Mijn ervaring met Telfort is dat ik altijd correct geholpen ben, voor zover dit met Telfort te maken had. Bedankt voor uw reactie. Echter heb ik een klacht 2 maal ingediend maar zonder succes. Ze weigeren naar de opgenomen telefoon gesprekken te luisteren. Daarin is duidelijk te horen wat mij is beloofd. Je wordt inderdaad geholpen met kleine dingetjes, maar als het over grote zaken gaat dan word je van de een naar de ander gestuurd. Gewoon het feit dat Mathelda zegt dat ze niks in het systeem ziet terwijl Levtan dat wel kan zien is voor mij nog een raadsel. Dit hele gedoe is veroorzaakt door Telfort zelf, omdat ze een verkeerde modem hebben aangeleverd. Dat is de door Telfort gestuurde monteur zelf gezegd. Ik verzin het niet.
Wacht maar totdat jij zo een probleem krijgt en je zult zien wat voor doolhof het kan zijn.
Ps. Ik weet ook wel dat er overal rotte appels zijn. Maar zoveel heb ik nog nooit meegemaakt.
Reputatie 2
Badge +1
Je hebt 2x een klacht ingediend, schriftelijk ?? Dit kan via het klachtenformulier. Niet tevreden met de afhandeling:
Dit staat op de site van Telfort:
Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?
Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer. Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf.
Reputatie 1
Je hebt 2x een klacht ingediend, schriftelijk ?? Dit kan via het klachtenformulier. Niet tevreden met de afhandeling:
Dit staat op de site van Telfort:
Wat als ik het niet eens ben met de reactie van Telfort?
Heb je een klacht ingediend? En een reactie gekregen van Telfort? Maar je bent het niet eens met die reactie? Dat vinden we natuurlijk jammer. Je kan de klacht dan neerleggen bij de Geschillencommissie. De Geschillencommissie is onafhankelijk en onpartijdig, en helpt consumenten die een klacht hebben over een bedrijf.

Dat kost 50 euro. Die mag je alleen terug krijgen als ze jou gelijk geven. Wat ik me afvraag? Waarom wil niemand luisteren naar mijn telefoon gesprekken en waarom kan de ene het wel zien en de andere niet.
Zoals ik zei, het vertrouwen is weg . Hoe erg is het als je een afspraak maakt om schadevergoeding te krijgen en achter af blijkt dat dat ze 30 euro vanaf halen.
Mensen ik hoef niks meer te zeggen. Als jullie goed service zoeken, dan moet je niet bij Telfort zijn :? 😠
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Zadou, wat ontzettend jammer om te lezen dat het vertrouwen weg is. Ik zie een hele hoop notities in het systeem en ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met de situatie. Op basis van je logs en je verhaal kan ik het volgende concluderen. Er is inderdaad telefonisch 2x€113 + 30 euro vergoedingen aan je toegezegd. Wat het is, mijn collega die dit beloofd heeft jou verkeerd geïnformeerd. Ik heb begrepen dat je uiteindelijk 2x€113 hebt ontvangen. Ook al heb je lang problemen gehad met je verbinding, deze vergoeding is al erg ruim. Ik kan helaas niet meer voor je doen dan mijn collega's al hebben gedaan. De klachten met betrekking tot de medewerkers die jou niet goed hebben geïnformeerd worden intern opgepakt. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat klanten verkeerd worden geïnformeerd en belangrijke informatie niet noteren voor andere collega's. Het is alleen jammer dat je hiervan de dupe bent geweest. Ondanks er een hele hoop is gebeurd. kun je hopelijk de situatie een beetje achter je laten.

Reageer