beantwoord

Klacht CombiVoordeel Zakelijk

• 25 februari 2016
  • 21 reacties
  • 870 keer bekeken

In mei 2015 werd ik gebeld door Telfort over hoe het nieuwe abonnement met glasvezel beviel. In dit gesprek kwamen ook het CombiVoordeel naar voren en de uitrol van nieuwe routers. Tijdens dit gesprek werd aangegeven dat het CombiVoordeel gelijk geregeld zou worden. In eerste instantie hebben we toen aangegeven dat we graag het HBO-pakket wilden hebben. Hiervoor kwam ik in aanmerking, omdat zij kon zien dat ik ook zakelijk bellen van Telfort afnam. (het bedrijf was ergens anders gevestigd, maar het postadres was gewoon ons woonadres). Doordat het druk was heb ik destijds geen tijd gehad om er verder in te duiken, maar op een avond probeerde ik of ik HBO kon kijken. Maar dat lukte niet.Dit aangegeven in november 2015. In eerste instantie werd gezegd, u komt er niet voor in aanmerking. Waarom werd niet gelijk aangegeven. Wat blijkt het vestigingsadres was niet gelijk aan het woonadres. Kortom ik kwam niet in aanmerking voor het combivoordeel, terwijl het in het eerder genoemde aftersalesgesprek al was toegezegd. (De mail om te vragen of het gesprek goed was verlopen is van 18 mei 2015). Helaas is met de eerder genoemde zaak niet goed afgelopen en waren we genoodzaakt om deze te stoppen, maar zijn we verder gegaan in een zaak vanuit huis. Na contact te hebben gehad met Telfort via telefoon en email een contractovernameformulier ingestuurd. Dit is allemaal afgehandeld. Niet soepel, maar het is afgehandeld. Tegelijkertijd ben ik door de collega, die mij doorstuurde naar de zakelijke afdeling voor de contractovername, gewezen dat, zodra de overname gerealiseerd was bij Telfort ik in aanmerking zou komen voor Combivoordeel. Hiervoor heeft hij mij meerdere malen gebeld, omdat de inschrijving bij de KvK en de verwerking daarvan bij Telfort wat langer zou duren. Uiteindelijk is de verwerking in de week van 22 december 2015 gerealiseerd. De collega die mij heeft doorverbonden heeft mij helaas na het laatste contact niet meer teruggebeld. Nu zou ik toch wel graag met terugwerkende kracht de korting tegemoet zien. Wanneer wordt dit gerealiseerd? Graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Mark
icon

Beste antwoord door markvi24 12 augustus 2017, 08:39

Hoi Stephen,

Net de factuur binnen gekregen. De korting staat er op. Na drie jaar eindelijk gelukt. Dank je wel.

Groeten,

Mark
Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, ik zie dat CombiVoordeel inmiddels is aangemeld. De factuurkorting wordt op de volgende factuur toegepast. Kun je dan een reactie achterlaten in dit topic ter bevestiging?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, ik heb CombiVoordeel zojuist voor je aangemeld. Als het goed is heb je hiervan een bevestiging ontvangen. Het is nu even afwachten totdat de aanmelding is verwerkt. Indien dit niet het geval is dan zal ik dit intern uitzetten voor nader onderzoek.
Hallo Stephen, Ik weet niet wat de verwerkingstijd van een bevestiging is, maar ik heb deze keer nog geen bevestiging ontvangen.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, heb je ook gekeken bij spam? Het duurt ongeveer 24 uur voordat de aanmelding is verwerkt. Ik zal dus morgen voor je controleren of het is verwerkt.
Spambox heb ik reeds gecontroleerd
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, bedankt voor de update. Er wordt nog aan gewerkt. Aanstaande maandag volgt er weer een update.
Goedemiddag,

Helaas is het nog steeds niet afdoende geregeld. Het lijkt er op dat Telfortglasvezel mijn adresgegevens anders in het systeem heeft staan dan Telfort Zakelijk. Hoogstwaarschijnlijk heeft dit te maken met de straatnummers en huisnummers in Lelystad. Jammer genoeg heb ik dit nu echt al tig maal aangegeven en is er slechts tijdelijk iets geregeld. Nu krijg ik weer een mailtje dat ik niet voldoe aan de voorwaarden van Combivoordeel en dat het er af gehaald gaat worden. Terugmailen kan niet, opnieuw aanmelden via de website staat er bij. dit is echt niet klantvriendelijk.

Het is nu ronduit vervelend. Er is reeds meerdere keren aangeven dat het geregeld zou gaan worden en nu blijkt het weer niet definitief geregeld te zijn.

Graag afhandelen aub en een schriftelijke bevestiging van dat het geregeld is.

Met vriendelijke groet,

Mark
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, bedankt voor het melden en graag gedaan! Jammer dat het zo lang heeft moeten duren maar is gelukkig gelukt. 😃
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, bedankt voor jouw gegevens! Mijn collega's van de zakelijke afdeling hebben jouw klacht in behandeling.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Binnen twee werkdagen ontvang je hier bericht over. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Hallo Stephen,

Ik was hoopvol, maar net de melding gehad dat het combivoordeel niet gelukt is. Vorige week nog met de tweede of derde lijn gesproken, maar helaas het is niet gelukt. Hij herkent nu onze glasvezel aansluiting niet. Heeft te maken met de straten hier in Lelystad. Maar het systeem van telfort (h)erkent geen cijfers in de straatnaam. Vaak wordt dit opgelost door straat en straatnummerhuisnummer te combineren tot 1 nummer.
Hoe nu verder?

Mvg.,

Mark
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, dat is balen! Ik heb mijn collega's hierover op de hoogte gesteld. Ik verwacht dat zij jou deze week nog een update zullen geven.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, ik zie dat de aanmelding niet is voltooid. Ik heb daarom de CombiVoordeeldesk gevraagd om hiernaar te kijken. Binnen 5 werkdagen zal je bericht hierover ontvangen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Hoi Stephen,

Ik zag vanochtend de bevestiging op de mail binnenkomen. Hopelijk lukt het nu wel. Het loopt tenslotte al ff.

Groeten,

Mark
Hoi Stephen,

Net de factuur binnen gekregen. De korting staat er op. Na drie jaar eindelijk gelukt. Dank je wel.

Groeten,

Mark
Goedemiddag,

Vandaag was ik in staat om even tijd vrij te maken om te kijken, of het combivoordeel nu wel loopt. Van uw collega's van Telfort Zakelijk destijds wel een creditnota gehad van de periode tot en met april 2016. Maar helaas is mijn angst bevestigd. Het combivoordeel loopt nog steeds niet en wordt niet in mindering gebracht op het factuurbedrag van het internetpakket. Kan dit asap opgepakt worden en het verschil wederom teruggestort worden op de rekening. Het gaat nu al over de periode van mei 2016 tot en met nu juli 2017 á € 5,- per maand.

Met vriendelijke groet,

Mark
Ps. Beide contracten lopen nog bij Telfort.
Reputatie 4
Badge +1
Goedemorgen Mark, dat je dit nu graag geregeld wilt zien kan ik mij goed voorstellen. Het spijt mij dat dit zo'n proces is geworden. Graag help ik je hierbij. Wil je mij jouw naam, adres en 06-nummer sturen in een privébericht?
Hoi Stephen,

Helaas, ik heb niets meer gehoord. Creditnota wel ontvangen, maar het is volgens mij nog niet geregeld. Tenminste ik zie niets staan bij mijn abonnementen.

Mvg.,

Mark
Het is wel vreemd dat het laatste bericht niet naar voren komt als ik zoek op mijn eigen gebruikersnaam in het forum.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Mark, ik zie dat CombiVoordeel niet is aangemeld vandaar dat je ook niet de factuurkorting hebt ontvangen. Het gaat om het mobiele telefoonnummer dat eindigt op 007? In afwachting van jouw reactie.
Hallo Stephen,

Daar zit waarschijnlijk ook het probleem. Het aanmelden is door mijzelf al meerdere malen gedaan, alsmede door collega's van jou. Maar het kan niet worden geactiveerd.

Mvg.,

Mark

Reageer