klacht

  • 11 mei 2016
  • 1 reactie
  • 149 keer bekeken

Ik heb pas bij Telfort mobiele telefonie, Internet en tv aangevraagd via de telefoon. Nu loopt alles en krijg ik een mededeling dat de combivoordeel van 5 euro korting niet mogelijk is terwijl hij mij toendertijd aan de telefoon wel toegezegd is. De klantenservice meldt mij dat hij niets voor me kan betekenen. Ik dien en databundel aan te zetten om de korting te krijgen. Maar dat is niet volgens afspraak. Ik betaalde eerder bij ziggo minder per maand. Dan had ik daar wel gebleven als ik de combikorting niet kreeg. Kunt u ervoor zorgen dat ik alsnog krijg wat me beloofd is?

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
Hoi s.glimmerveen en welkom op het forum. Wil je je 06-nummer, geboortedatum en naw gegevens sturen via een privébericht, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen?

Reageer