Vandaag heb ik geprobeerd om mijn internetcontract met een jaar te verlengen in ruil voor een goede aanbieding, maar het was mij jammer genoeg niet gelukt. De aanbieding die mij werd aangeboden is dezelfde aanbieding voor nieuwe klanten, namelijk de eerste 6 maanden 25 euro en de resterende 6 maanden 30 euro.
In het verleden kreeg ik van Telfort altijd een betere aanbieding voor een contractverlenging dan nieuwe klanten.
Sinds een aantal weken zie ik dat op mijn adres 47 Mbit beschikbaar is ipv 12 Mbit en ik zou dus graag mijn contract willen verlengen inruil voor een 50/5 internetabonnement.
Ik ben al klant bij Telfort sinds 2008 en sindsdien maar 1 jaartje overgestapt/vreemdgegaan naar Tele2. Het jaar daarop was ik weer teruggekomen naar Telfort. Ik zie op de site van Tele2 dat ze wat goedkoper zijn dan telfort en een hogere bandbreedte aanbieden.
Ik begrijp wel dat de prijzen van tegenwoordig bedoeld zijn om mensen over te halen om een extra tv abonnement af te sluiten, maar ik ben met alle respect absoluut niet geintereseerd in een tv-abonnement.
En daarom wil ik telfort mijn aanbieding voorstellen, namelijk het internetcontract met een jaar verlengen inruil voor een 50/5 internetabonnement voor de bestaande te betalen maandbedrag (25 euro per maand) en zo niet ben ik bereid om maximaal 27 euro per maand te betalen voor een 50/5 internetabonnement, aangezien de concurrent (tele2) dat ook aanbiedt voor nieuwe klanten.
Deal or no deal?

Met vriendelijke groet,
Obi Wan-Kenobi
Beste antwoord door Bart - Telfort
Hoi @Obi Wan-Kenobi , ik lees dat je graag in eerste instantie een nieuwe deal wilde. Hierover hebt je contact gehad, dat zie ik ook terug, echter niet met de gewenste uitkomst. Zoals als gezegd, als mijn collega het niet kan, dan kan ik het ook niet. Hoe graag ik dit ook zou willen.
Nu lees ik zelfs dat je al bedacht hebt om over te gaan naar Tele 2. Heel erg jammer. In ieder geval mocht je zo nog vragen hebben aan mij. Dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie
Nu lees ik zelfs dat je al bedacht hebt om over te gaan naar Tele 2. Heel erg jammer. In ieder geval mocht je zo nog vragen hebben aan mij. Dan hoor ik dat graag.