beantwoord

Kan maar één keer CombiVoordeel Thuis kiezen

• 8 januari 2019
  • 6 reacties
  • 261 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb onlangs overgestapt naar Telfort mobiel, mijn vrouw had al Telfort en zij heeft toen ook gelijk Telfort thuis aangeschaft met als combivoordeel dubbele data en het pluspakket.

Nu ik bij Telfort kwam kon ik ook kiezen uit een combivoordeel.
Ik koos voor dubbele data en het Fox eredivisie pakket, maar nu blijkt dat je per gezin dat in 1 huis woont maar 1 persoon het combivoordeel met dubbele data kan gebruiken ??.
Ik heb als laatste persoon van ons gezin die Telfort mobiel aangeschaft heeft en ik kan helemaal geen combivoordeelpakket Fox eredivisie en dubbele data krijgen omdat mijn vrouw toen der tijd voor Telfort combivoordeel pluspakket met dubbele data heeft gekozen.

Ik voel me aardig genaaid door Telfort, waarom kan men niet voor 2 combivoordeelpakketten kiezen ??, mijn vrouw kan het pluspakket kijken en ik op de andere tv Fox voetbal.

Nu ben ik verplicht dus om €7,50 (binnenkort €10,00) te betalen om een Fox eredivisiepakket er extra bij te nemen als ik voetbal wil kijken ?.

Zijn er meer mensen die tegen dit probleem aanlopen ?.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 9 januari 2019, 11:33

Dag @QS Nederland. Van harte welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Galdor68 eigenlijk al heel duidelijk uitlegt hoe de vork in de steel zit. 🙂 Je kunt per adres maar één Thuis-abonnement hebben en kunt dan ook één Thuis-voordeel kiezen (gratis Pluspakket, gratis FOX Sports Eredivisie óf € 5,- factuurkorting). Wel kun je maar liefst 5 mobiele abonnementen aanmelden voor CombiVoordeel. Op deze pagina vind je alle voorwaarden. Ik zie dat jij nog niet bent aangemeld. Je kunt je aanmelden door COMBIVOORDEEL AAN te sms'en naar 1266. Laat je weten of dit is gelukt?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Natasja,
Dank je voor de uitleg en ik heb net mezelf aangemeld door “ combivoordeel aan” te sms’n 👍

Dag QS Nederland. Super! Ik zie dat CombiVoordeel actief is. ☺ Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt.
Reputatie 1
Hoi Natasja,
Dank je voor de uitleg en ik heb net mezelf aangemeld door “ combivoordeel aan” te sms’n 👍
Reputatie 1
Dag @QS Nederland. Van harte welkom hier op het Forum. Ik zie dat @Galdor68 eigenlijk al heel duidelijk uitlegt hoe de vork in de steel zit. 🙂 Je kunt per adres maar één Thuis-abonnement hebben en kunt dan ook één Thuis-voordeel kiezen (gratis Pluspakket, gratis FOX Sports Eredivisie óf € 5,- factuurkorting). Wel kun je maar liefst 5 mobiele abonnementen aanmelden voor CombiVoordeel. Op deze pagina vind je alle voorwaarden. Ik zie dat jij nog niet bent aangemeld. Je kunt je aanmelden door COMBIVOORDEEL AAN te sms'en naar 1266. Laat je weten of dit is gelukt?
Reputatie 1
Ik voel me aardig genaaid door Telfort,

Om je minder genaaid te voelen kan het helpen om er zo over te denken:

Je krijgt per abonnement één soort korting, mits je twee abonnement hebt.

Heb je een thuisabonnement? Je kan kiezen welke korting je wilt hebben.

Heb je een mobiel abonnement? Je krijgt dubbele data.

Nog een mobiel abonnement? Dubbele data!

Per mobiel abonnement krijg je geen tweede korting op het thuisabonnement, dit is (nog) niet mogelijk.
Reputatie 7
Badge +9
Dit topic zal vermoedelijk deels de vraag beantwoorden.
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/combivoordeel-wordt-vernieuwd-75842

Elk mobiel krijgt standaard dubbele data mits er thuis internet is of minimaal 2 mobiele abonnementen, tot 5 toestellen kunnen aanmelden voor de dubbele data
Sms CombiVoordeel AAN naar 1266
https://forum.telfort.nl/nieuws-251/combivoordeel-nu-ook-mobiel-mobiel-78349

Wel is het inderdaad zo dat er per thuis internet aansluiting maar 1 extra combivoordeel kan worden gevraagd dus of het pluspakket of Fox sports of € 5,00 korting op de facuur.
Dit is altijd al zo geweest, althans voor de wijziging was de dubbele data ook een keuze dit is pas sinds Juni 2018 standaard.

Reageer