beantwoord

Kan ik wisselen van CombiVoordeel?

• 16 april 2014
  • 8 reacties
  • 1841 keer bekeken

Ik zou graag mijn combivoordeel 2x zoveel min/MB/sms willen wisselen voor het gratis opnemen pakket. Ik heb me zoals vermeld in de actievoorwaarden eerst afgemeld door te smsen naar 1255 en daarna opnieuw aangemeld via het normale proces en hierbij het gratis opnemen gekozen. Echter krijg ik weer het combivoordeel 2x zoveel min/MB/sms. Hoe kan ik mijn combivoordeel wisselen?
icon

Beste antwoord door Laila 18 april 2014, 11:20

Vervelend dat het niet lukt om te wisselen. Graag kijk ik met jou mee. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Bekijk reactie

8 reacties

Badge
Vervelend dat het niet lukt om te wisselen. Graag kijk ik met jou mee. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken?

Laïla
Reputatie 1
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik had combivoordeel 2x zoveel min/MB/sms en wil switchen naar een ander combivoordeel.
Heb me eerst afgemeld door COMBIVOORDEEL UIT te sms-en naar 1255 en daarna het online combivoordeelformulier  ingevuld en opnieuw m'n 06 nummer aangemeld. Kreeg ook weer het oude combivoordeel terug.
Heeft dit iets te maken dat 2x zoveel min/MB/sms een maandbundel is en dat je tussentijds niet kan switchen ?

Citaat uit veelgestelde vragen Combivoordeel Telfort:

Je kunt je voor het CombiVoordeel afmelden door COMBIVOORDEEL UIT te sms-en naar 1255, met het mobiele Telfort nummer dat is aangemeld voor het CombiVoordeel. Het voordeel loopt daarna door tot het moment dat je de eerstvolgende factuur ontvangt. Heb je je met meerdere mobiele abonnementen aangemeld voor het CombiVoordeel? Dan moet elke aangemeld nummer zich afmelden.

Profiteerde je van het voordeel ‘TV-pakket naar keuze’ of ‘5,- korting op je factuur’? Dit voordeel loopt nadat je je hebt afgemeld door tot het moment dat dat je bent afgemeld. En wordt verrekend op de eerstvolgende, of de daarop volgende factuur.
Ik heb combivoordeel: 2x zoveel min/MB/sms op 2 mei afgemeld om daarna te wisselen voor het HBO-pakket. Mijn vraag is nu of het combivoordeel 2x zoveel min/MB/sms direct vervalt of dat het pas de volgende maand vervalt?
Reputatie 3
Badge +1
@lucc-10,

Welkom op het forum! Je kunt je voor een ander voordeel aanmelden, als je je eerst helemaal afmeldt. Dit doe je door COMBIVOORDEEL UIT te sms’en naar 1255, met het mobiele Telfort nummer dat is aangemeld voor het CombiVoordeel. Heb je je met meerdere mobiele abonnementen aangemeld voor het CombiVoordeel? Dan moet elk aangemeld nummer zich afmelden.
Op het moment dat alle mobiele nummers zijn afgemeld en je hiervan per e-mail en per sms de bevestiging hebt gehad, kun je je opnieuw aanmelden. Dit gaat via het gewone proces. Op het online aanmeldformulier kun je aangeven welk voordeel je voortaan wenst te ontvangen.

Denise
Reputatie 1
Badge
Denise,
Ook bij mij lukt het wisselen van het combivoordeel niet. Ondanks het volgen van de procedure (3x) krijg ik nog steeds de dubbele data in plaats van, in mijn geval, € 5 korting.
Heb nu de afmelding combikorting per sms ontvangen en ben in afwachting van de afmelding per e-mail. Pas na ontvangst hiervan zal ik het onlineformulier gaan invullen, eens kijken of het dan wel lukt.
Hopeloos ingewikkelde procedure.
M.v.g.
Rob van der Helm
Badge +2
Let er ook op dat je alle mobiele telefoonnummers apart moet afmelden.
Reputatie 3
@Robertjan,

Wat Matthijs1986 aangeeft klopt. Als je meerdere mobiele nummers hebt aangemeld, moet je deze apart afmelden. Ik zal nog even een stappenplan voor je neerzetten.
1. Je meldt je af van Combivoordeel door “COMBIVOORDEEL UIT” te sms’en naar 1255. Dit doe je dus met alle aangemelde telefoonnummers.
2. Als het goed is ontvang je nu een sms, waarin de afmelding bevestigd wordt.
3. Een dag later ontvang je een e-mail met hierin een bevestiging dat het CombiVoordeel is beëindigd.
4. Hierna meld je je opnieuw aan voor CombiVoordeel via telfort.nl/combivoordeel en hierbij kies je het gewenste voordeel.
5. Via de mail ontvang je een bevestiging van de aanmelding. In deze mail staat een instructie om jezelf via sms ook aan te melden voor CombiVoordeel.
6. Je sms’t gratis de tekst “COMBIVOORDEEL AAN” naar 1255.
7. Per sms zul je direct een bevestiging ontvangen van de aanmelding.
8. Je hebt nu dus per e-mail en per sms een bevestiging van de aanmelding ontvangen.
9. Je kunt nu gebruikmaken van het voordeel.

Ik hoop dat het je hiermee lukt. Als dit niet het geval is, of je hebt het al geprobeerd en het is niet gelukt, wil ik graag de status van jouw aanvraag voor CombiVoordeel bekijken. In dat geval kun je mij via een privébericht jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer kenbaar maken.

Ingrid
Badge
Hallo ik heb 3 mobiele (tel, en sms) abonnementen op mijn naam en daarnaast nog 1 met een databundel. Ik heb ook TV internet en vastbellen van telfort dus heb ik met bij het afsluiten van een databundel aangemeld voor 5,00 korting. Op het nummer met de databundel staat combivoordeel 5 euro korting aan. Toch krijg ik een sms dat ik niet in aanmerking kom. Kunnen jullie aub helpen!!!!

Reageer