beantwoord

Kan ik met Simyo mobiel ook Compleet zijn nu Telfort KPN wordt

• 23 februari 2020
  • 6 reacties
  • 343 keer bekeken

KPN en Telford gaan samen verder als KPN.

Nu heb ik bij Simyo een abonnement afgesloten en er wordt vermeld dat: Simyo gratis dubbele data én belminuten als ze op hetzelfde adres internet van KPN hebben.

Nu KPN en Telford samen zijn, geldt dit toch ook voor mij? Helaas geeft Simyo geeft aan dat dit niet het geval is. Ik heb toch internet van KPN?

Wie heeft de oplossing?

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 februari 2020, 08:58

Hoi @JantB, welkom bij ons op het forum. Wat Galdor zegt klopt helemaal. Als de Telfort Thuis pakketten overgaan naar KPN, ergens later dit jaar, zal je de voorwaarden zoals ze nu gelden behouden. Daardoor zal het dan inderdaad niet gecombineerd kunnen met een Simyo 06-nummer. Als je na de overgang jouw Thuis pakket zelf wijzigt zal het een KPN abonnement worden en wordt combineren wel mogelijk.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JantB, welkom bij ons op het forum. Wat Galdor zegt klopt helemaal. Als de Telfort Thuis pakketten overgaan naar KPN, ergens later dit jaar, zal je de voorwaarden zoals ze nu gelden behouden. Daardoor zal het dan inderdaad niet gecombineerd kunnen met een Simyo 06-nummer. Als je na de overgang jouw Thuis pakket zelf wijzigt zal het een KPN abonnement worden en wordt combineren wel mogelijk.

Hallo @JantB , alléén de mobiele abo's van Telforzijn overgegaan naar KPN.

De thuisabo's volgen later dit jaar.

Dus voor het thuisabo ben je nog gewoon klant van Telfort

@JanD Als de thuisabo later dit jaar komt, krijg ik dan wel dubbele data van Simyo?

Waarschijnlijk niet, bij het mobiele verhaal krijg je ook de KPN voordelen niet zolang je niks veranderd aan je abonnement, zal dus met thuis hetzelfde blijven schat ik zo in.

Ik denk dat zelf de data bij simyo verhogen naar het dubbele nog goedkoper is dan naar een KPN abonnementsvorm over te stappen en dubbele data krijgen bij simyo.

@JanD Als de thuisabo later dit jaar komt, krijg ik dan wel dubbele data van Simyo?

Hallo @JantB , ik weet het niet, ik ben noch van KPN, noch van Simyo.

Dat zal de toekomst leren.

Heel eenvoudig nee.

Per 1 maart komt er KPN op de factuur van de xs4all klanten, ook deze groepen, zullen  met een Simyo mobiel geen voordelen krijgen, net zo min dat ze voordelen krijgen op een TelfortT abonnement waar nu KPN op de factuur staat.

Het is voorlopig enkel uiterlijk KPN innerlijk nog evenveel scheiding van tafel en bed.

Reageer