beantwoord

Is er nog een actie van mij kan nog om combivoordeel te activeren?

• 7 november 2017
  • 11 reacties
  • 143 keer bekeken

Reputatie 1
Iets meer dan een maand geleden een mobiel abonnement bij Telfort afgesloten zodat we ook gebruik kunnen maken van FOX Sports als combipakket.

Omdat ik het nummer wil behouden zat ik vast aan een opzegtermijn bij de vorige provider.
Gisteren van Telfort bericht gekregen dat het nummer is overgenomen.

Moet ik nu nog zelf iets doen om het combivoordeel te activeren?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 november 2017, 10:24

Het FOX pakket is nu inderdaad actief. Mooi dat het net na de interlandbreak geregeld is. Kan je optimaal genieten van de komende speelronde.

De ingangsdatum van je mobiele abonnement moest vervroegd worden en daaropvolgend moest het combivoordeel opnieuw aangevraagd worden. Fijn dat het nu helemaal rond is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Voor nu veel kijkplezier gewenst!
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Per wanneer gaat je nieuwe abonnement met nummerbehoud in, je kunt het eventueel ook zien in je mijn telfort mobiel en combivoordeel kun je zelf ook activeren via je mijn telfort thuis
Reputatie 7
Badge +7
Hallo ro424706, welkom op het forum. Je aanvraag voor Combivoordeel is goed verwerkt, dit heb je gelijk bij het aanvragen van je mobiele abonnement gedaan. Het moment dat je mobiele abonnement in gaat, zal ook het combivoordeel ingaan. Hiervoor hoef je geen verdere actie meer te ondernemen.
Reputatie 1
Dank u. Dan wacht im nog even rustig af...
Reputatie 1
Kunt u aangegeven wanneer ik ongeveer van het combivoordeel kan gaan genieten?
TV en internet heb ik al jaren van Telfort. En Mobiel is om precies te zijn 3 oktober aangevraagd. Nummerbehoud is ongeveer 3 november jl. afgerond. Maar rond het combivoordeel blijft het angstvallig stil. Op de site van Telfort lees ik (bij FAQ) dat als het nummerbehoud is afgerond ook het combivoordeel in gaat..

Ik denk dat met het nummerbehoud in het systeem bij jullie iets niet helemaal goed is gegaan.
Het overgenomen nummer (Mobiel) is in Mijn Telfort niet gekoppeld aan Mijn Telfort "Thuis".
En als ik het behouden nummer wil koppelen aan het Thuis krijg ik de melding dat er al een ander account gekoppeld is. (Dat is waarschijnlijk het tijdelijke 06 nummer...).
Ik vind ook nergens is terug dat combivoordeel in behandeling is...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi ro424706, de aanmelding is bij ons nog niet doorgelopen. Ik zie dat de ingangsdatum van je mobiele abonnement nog te ver in de toekomst staat, namelijk voor 28 november. Hierdoor is de aanvraag van combivoordeel nog niet doorgelopen. Ik heb aan mijn collega's gevraagd om je mobiele abonnement eerder in te laten gaan. Als dit is gebeurd, dan zal het Combivoordeel actief worden.
Reputatie 1
Oh... Dat is vreemd.
Die datum kom ik ook niet tegen op "Mijn Telfort".
Bedankt voor uw reactie en het verzoek om het abonnement eerder in te laten gaan.
Anders had ik nog (ruim) twee weken zitten wachten.. 🙂
Reputatie 7
Badge +7
Hoi ro424706, je mobiele abonnement is nu geactiveerd. Om het combivoordeel nu goed aan te melden, moet ik handmatig nog een keer het combivoordeel afmelden en opnieuw aanmelden. Je krijgt de komende dagen hierover een paar berichtjes, schrik daar niet van. Dit is om het combivoordeel goed aan te zetten.
Reputatie 7
Badge +7
De aanvraag is net opnieuw ingediend. Je zal hierover zometeen een bericht ontvangen over de aanvraag. Ik houd deze aanvraag in de gaten.
Reputatie 1
Zag net een mailtje voorbij komen met dat wat je aangeeft.
Top! Bedankt zover.
Reputatie 1
Ik heb van Telfort bericht gekregen dat het aanmelden voor de Combivoordeel gelukt is en binnen 24 uur zal starten... Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +7
Het FOX pakket is nu inderdaad actief. Mooi dat het net na de interlandbreak geregeld is. Kan je optimaal genieten van de komende speelronde.

De ingangsdatum van je mobiele abonnement moest vervroegd worden en daaropvolgend moest het combivoordeel opnieuw aangevraagd worden. Fijn dat het nu helemaal rond is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust! Voor nu veel kijkplezier gewenst!

Reageer