beantwoord

Internet en tv sinds vandaag maar geen CombiVoordeel: Fox Sports Eredivisie

• 12 maart 2019
  • 7 reacties
  • 289 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, ik heb sinds vandaag internet en tv van jullie. In mijn pakket heb ik ook gekozen voor Fox Eredivisie, maar dat doet het niet. Kunnen jullie dit alsnog regelen?

Gr.
Erik
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 14 maart 2019, 10:58

Dag @Erik Visee. Ik heb 't nog even voor de zekerheid gecontroleerd en zie dat CombiVoordeel inmiddels actief is. Je kunt dus nu gebruikmaken van FOX Sports Eredivisie en ontvangt dubbele data. 🎉
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @Erik Visee. Welkom! Zowel bij Telfort als hier op het Forum. ☺ Ik begrijp dat je ook FOX Sports Eredivisie had besteld, maar het pakket nog niet actief is. Ik heb je abonnement er direct bij gepakt, maar zie helaas geen bestelling van FOX Sports Eredivisie terug. 😞 Je kunt het pakket alsnog bestellen via Mijn Telfort of met je afstandsbediening. Als dit niet lukt, kan ik het pakket ook voor je aanzetten. Vul in dat geval je profiel aan met je klantnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je IBAN en geef mij een seintje zodra je dit hebt gedaan.
Reputatie 1
Hi Natasja, dat is raar. Heb het gekozen als combivoordeel.. Ook 2 x keer zoveel mobiele data. Ik stuur ook een foto van de bevestigingsmail..

Reputatie 1
Mijn klantnummer is **********..

*Admin: klantnummer verwijderd uit bericht i.v.m. privacy.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Erik Visee. Ah, kijk. Je had CombiVoordeel aangevraagd. Dat was mij niet helder. Op een of andere manier heeft het systeem je CombiVoordeel-registratie niet ontvangen. Ik heb de aanvraag daarom zojuist opnieuw voor je gedaan. Je ontvangt een bevestiging per e-mail en/of SMS, zodra je CombiVoordeel ingaat. Mocht je na 24 uur nog geen bericht hebben gehad, wil je dat dan aan mij laten weten? Dan ga ik er voor je achteraan.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Erik Visee. Ik heb 't nog even voor de zekerheid gecontroleerd en zie dat CombiVoordeel inmiddels actief is. Je kunt dus nu gebruikmaken van FOX Sports Eredivisie en ontvangt dubbele data. 🎉
Reputatie 1
Hi Natasja, alles is inmiddels geregeld..top!

Bedankt.

Gr.
Erik
Reputatie 7
Badge +9
Super! Graag gedaan. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt dan weet je mij te vinden.

Reageer