beantwoord

Informatie over Telfort Compleet ben geen klant volgens kpn

• 7 december 2019
  • 4 reacties
  • 239 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Kreeg laatst een mail dat i.v.m. overname van Telfort ik me aan moest melden voor KPN compleet.
Heb de gegevens ingevuld, maar kreeg een mail dat ik geen abbo’s had?

Dit stond in de mail:
Je profiteert alleen van de voordelen van Telfort Compleet als je een Telfort Mobiel én een KPN Thuis abonnement hebt. Op dit moment heb je geen internet en/of televisie van KPN of Telfort. Daardoor kom je (nog) niet in aanmerking voor extra voordelen.

Gewoon negeren? Heb geen behoefte om nieuwe abbo’s aan te gaan bij KPN.

KPN Hussel is een enorme achteruitgang.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 9 december 2019, 09:44

Hoi @Hellboy, om in aanmerking te komen voor Telfort Compleet heb je een Telfort abonnement en een KPN abonnement nodig. Met Telfort compleet geven abonnementen van beide merken voordeel. Op jouw adres zie ik alleen Telfort abonnementen staan, dus dat KPN zegt dat je daar geen abonnement hebt klopt. Met alleen Telfort abonnementen is CombiVoordeel mogelijk, daar maak je al gebruik van :slight_smile:

De mail over Telfort Compleet kan je inderdaad negeren, dat lijkt een onterecht verstuurd bericht te zijn.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Hellboy , als je tevreden bent met je abo bij Telfort, gewoon zo laten, overstappen naar KPN is niet nodig, je wordt volgend jaar automatisch ingelijfd bij KPN.

Inderdaad negeren, uit de tekst begrijp ik dat je enkel Telfort mobiel hebt? Dan zeker niks veranderen dan blijf je zolang mogelijk de Telfort voorwaarden houden.

Op basis van een bericht van 3 maanden geleden ben je blijkbaar Telfort Combivoordeel klant. Dan is deze email een fout van de kant van KPN.

Wat stond er in de oorspronkelijke mail? Het komt op mij als vreemd over zeker omdat begin volgend jaar eerst de mobiele abonnementen naar KPN overgaan en later de Thuis abonnementen

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hellboy, om in aanmerking te komen voor Telfort Compleet heb je een Telfort abonnement en een KPN abonnement nodig. Met Telfort compleet geven abonnementen van beide merken voordeel. Op jouw adres zie ik alleen Telfort abonnementen staan, dus dat KPN zegt dat je daar geen abonnement hebt klopt. Met alleen Telfort abonnementen is CombiVoordeel mogelijk, daar maak je al gebruik van :slight_smile:

De mail over Telfort Compleet kan je inderdaad negeren, dat lijkt een onterecht verstuurd bericht te zijn.

Reputatie 1
Badge

Bedankt, was inderdaad heel verwarrende mailtje van KPN.

Reageer