beantwoord

Iets niet goed met mijn nieuw contract

  • 29 april 2019
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Probeer jullie te bellen al een uur lang maar verbinding wordt verbroken. Heb gisteren contract afgesloten maar dat is niet goed mist mijn combivoordeel
wanneer zijn jullie weer bereikbaar ?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 30 april 2019, 08:41

Hoi @Harmdejager, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je ons graag telefonisch wil bereiken. Dit kan via 0900-9596, ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur en zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.

In ieder geval wil ik je ook graag helpen. Ik lees dat je gisteren een abonnement hebt afgesloten. Alleen ComibVoordeel staat er niet tussen. Dat kan ook wel kloppen, dat is namelijk geen onderdeel van het contract. Dit is een extra als je Thuis met Mobiel combineert. Dit kun je zelf aanvragen als beide abonnementen actief zijn. Op deze pagina lees je daar meer over.

Kun je hier zo verder mee uit de voeten?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Harmdejager, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je ons graag telefonisch wil bereiken. Dit kan via 0900-9596, ma t/m vr: 9.00 tot 21.00 uur en zaterdag: 10.00 tot 17.00 uur.

In ieder geval wil ik je ook graag helpen. Ik lees dat je gisteren een abonnement hebt afgesloten. Alleen ComibVoordeel staat er niet tussen. Dat kan ook wel kloppen, dat is namelijk geen onderdeel van het contract. Dit is een extra als je Thuis met Mobiel combineert. Dit kun je zelf aanvragen als beide abonnementen actief zijn. Op deze pagina lees je daar meer over.

Kun je hier zo verder mee uit de voeten?

Reageer