beantwoord

Hussel korting extra mobiele abonnementen

• 26 mei 2020
  • 6 reacties
  • 159 keer bekeken

Beste Telfort en KPN,

Ik ben een beetje kwijt waar ik het moet plaatsen of tegen wie ik het moet zeggen, maar bij deze waar ik tegenaan loop:

-Telfort Vast sinds begin 2019 (Combivoordeel actief)

-KPN mobiel sinds heeeel lang (Combivoordeel actief sinds mei 2019, dat activeren ging soepel)

Sinds januari 2020 twee extra mobiele (Hussel) abonnementen via KPN afgesloten, waar ik de afgelopen maanden maar niet de Hussel korting op actief krijg, waar ik volgens mij wel recht op heb (althans, zo werden deze in de winkel ook verkocht omdat ik vast internet van KPN of Telfort heb).

Inmiddels drie keer https://www.kpn.com/hussel/aanmelden/telfort-aanmelden.htm ingevuld (feb, maart, april), die link werd me ook via chat nogmaals bevestigd door KPN, dat dat de juiste zou zijn. Echter elke keer na invullen, een maand wachten, zonder succes (mei 2019 ging de activatie vlekkeloos met netjes een mail toen de activatie was voltooid, binnen een maand). Nog een keer gechat, moest weer dat formulier maar invullen.

Inmiddels niet meer zo'n zin om weer te chatten, of te bellen om weer waarschijnlijk het antwoord te krijgen: vul het formulier opnieuw in. Ik zou graag de Hussel korting geactiveerd zien op de twee extra mobiele abonnementen.

Wie kan mij helpen?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 5 juni 2020, 10:05

Bedankt. Ik had gehoopt dat ik het zelf kon aanmelden, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet. Maar ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega om Telfort Thuis toe te voegen. Hopelijk snel opgelost. Hoor graag van je als je reactie hebt gehad, vermoedelijk een mail of sms. 

Bekijk reactie

6 reacties

Je zou afhankelijk van het abonnement €5,00 of € 7,50 korting moeten krijgen. In mei was dat nog Telfort Compleet. Nu met de aanstaande migratie en de introductie van hussel, lijken dit soort zaken lastig te lopen.

KPN moet jouw wel de korting geven, dat kan enkel als Telfort bevestigd in mijn ogen zit je hier goed.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @hussels555, welkom hier. 

Ik kan mij heel goed voorstellen dat je de korting graag wilt. Het gaat hier om de korting van KPN producten. Hiervoor moet je eigenlijk bij KPN zijn. Maar ik wil voor deze keer wel eens kijken wat ik kan doen. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van de betreffende nummers, naam van de contractant en postcode + huisnummer? Ik hoor dan graag van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

@Bart - Telfort : done!

KPN kan me (nog) niet helpen omdat ze (denk ik) nog niet kunnen checken of ik Telfort vast heb. Beetje ping-pong ;) 

Mei 2019 aanmelding moest via Telfort.nl aanmeldpagina (niet kpn.com) en ging vlekkeloos en kreeg ik netjes de korting op kpn mobiel.

Hoe dan ook, dank voor het kijken. Enige andere optie die ik overhield: wachten tot ook vast Telfort naar KPN is gemigreerd. Dat gaat natuurlijk binnenkort ergens gebeuren en dan heeft KPN sowieso alle (contract) data en kan het ook (met terugwerkende kracht verwacht ik) worden opgelost :) 

Reputatie 8
Badge +12

Bedankt. Ik had gehoopt dat ik het zelf kon aanmelden, maar die mogelijkheid heb ik helaas niet. Maar ik heb nu melding gemaakt bij mijn collega om Telfort Thuis toe te voegen. Hopelijk snel opgelost. Hoor graag van je als je reactie hebt gehad, vermoedelijk een mail of sms. 

@Bart - Telfort .De korting is op beide nummers geactiveerd. Dank! 

Reputatie 8
Badge +12

Top! Graag gedaan. :)

Reageer