beantwoord

Hoe werkt CombiVoordeel?

• 20 december 2017
  • 13 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik heb een vraag.
Op ons adres maken we gebruik van glasvezel internet tv en huistelefoon
Daarbuiten heeft mijn vrouw een mobiel en ik heb ook een mobiel alles Telfort.
We hebben met combivoordeel afgesproken dat we 5 EUR minder gefactureerd krijgen.
Nu las ik net dat ik buiten dit voordeel ook nog voordeel kan krijgen op een mobiel.
De data en bel te goed zou verdubbeld kunnen worden.
Als dit zo is zou ik de verdubbeling graag op nummer 0653728218 zien toegepast.
Kan u mij informeren of ik daar recht op heb?
U begrijpt dat het niet ten koste van de 5 euro voordeel op onze factuur moet gaan.

J.P.Post

Admin: gegevens verborgen in verband met privacy.
icon

Beste antwoord door jimny 20 december 2017, 19:36

Het huidige combivoordeel van 5,00 euri gaat niet samen met een verdubbeling belminuten en data het is namelijk of = of een geen en = en

Ik raad je aan om je mobielnummer en je adresgegevens te verwijderen in je topic
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het huidige combivoordeel van 5,00 euri gaat niet samen met een verdubbeling belminuten en data het is namelijk of = of een geen en = en

Ik raad je aan om je mobielnummer en je adresgegevens te verwijderen in je topic
Badge
Dank voor uw advies, ik ken dit fenomeen nog niet goed.
Maar uw antwoordt betekend of voordeel 5 euro factuur. Of verdubbeling dat. Dan is de keuze eenvoudig en hou ik de combi voordeel
Badge
Dank voor uw advies, ik ken dit fenomeen nog niet goed.
Maar uw antwoordt betekend of voordeel 5 euro factuur. Of verdubbeling dat. Dan is de keuze eenvoudig en hou ik de combi voordeel[/quote]

Kan u mij zeggen hoe ik het moet verwijderen, of zou u dat kunnen doen?
Badge
Ik zou het graag verwijderen, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen....
Reputatie 8
Badge +17
Als je binnen het half uur na plaatsing op de drie puntjes onderaan rechts klikt kun je het bericht aanpassen als je bewerk kiest
Badge
Dat krijg ik niet als ik op de p tjee drukt, link naar reactie of kopieer
Badge
Oef ik vind dit niet zo leuk. Maar de drie puntjes geven mij geen toegang
Badge
Gezien ik nog 3 minuten heb geef ik het maar op. Wilt u het er voor mij afhalen? Sorry voor de overlast
Badge
Beste Jimny,

Zou jij bij gelegenheid aan mij willen doorgeven hoe het met de door mij teveel ingevulde gegevens die in de vraag staan afloopt.
Sorry ik hoor tot de oudere en was niet voldoende op de hoogte dat dit publiekelijk te vinden zou zijn.
Als ik dit had geweten zou ik deze weg niet bewandeld hebben. En geloof me toenik nog binnen de 30 minuten op de drie puntjes drukte kreeg ik de tekst bewerken niet. Anders was hij door mij weggegooid

Hartelijke groet
Jpp
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jan, ik heb zojuist de gegevens verborgen. Fijn dat Jimny duidelijkheid heeft gegeven wat betreft combivoordeel. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Beste Cindy, hartelijk bedankt voor de hulp.
Ik was best een beetje bezorgd. Heel fijn dat je me even geholpen heb. Wat de topic betreft je mag hem van mij helemaal verwijderen hoor.
Weet je ik ben een tevreden Telfort klant en wij hebben hier in huis alles bij Telfort.
Vanuit dat oogpunt krijgen we 5 euro korting op onze factuur. En ik dacht vandaag te begrijpen dat als je twee mobielen nummers heb dat je dan bij een van de twee de data verdubbelt krijgt
Vandaar de vraag en gezien ik dacht dat jullie dan al mijn gegevens moeten hebben had ik die vermeld. Niet wetend dat dit door iedereen te zien was.
Je heb me weer gerust gesteld
Fijne avond gewenst en hartelijk groet

Jpp
Cindy, ik lees net hoe je hem heb aangepast, geweldig. Mag ik nog iets vragen? Wil je mijn telefoonnummer ook weg halen? Bij voorbaat bedankt
Nog even over combivoordeel. Wat wel kan is data en belminuten verdubbelen bij tot max 5 mobiele abo's. Die moeten dan wel op hetzelfde adres geregistreerd zijn.
Het is dus een rekensommetje: of 1 x €5,- of meerdere goedkopere mobiele abo's doordat je kleinere bundels kan nemen. Die bundels worden immers verdubbeld.

Reageer