beantwoord

Hbo

  • 19 juli 2015
  • 3 reacties
  • 209 keer bekeken

Reputatie 1
Op 18-07-2015 heb ik een sms gehad van Telfort dat mijn HBO pakket geactiveerd is ik kwam erachter dat je eerst moest registreren en dat heb ik geprobeerd en daar geven ze aan dat ik geen HBO abonnement heb bij Telfort hoe dit nu op te lossen ?

vriendelijke groeten Isabella
icon

Beste antwoord door bellabloem 20 juli 2015, 16:50

Hallo Daphne,

Ik denk dat ik te voorbarig ben geweest want ik kijk net op de kanalen 215 tm 217 en zie dat ze het doen toch bedankt voor je antwoord .vriendelijke groeten Isabella
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@bellabloem,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je voor HBO hebt gekozen, is het inmiddels actief? Anders zoek ik graag uit wat er aan de hand is en kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar jouw reactie. Hoe dan ook, mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Reputatie 1
Hallo Daphne,

Ik denk dat ik te voorbarig ben geweest want ik kijk net op de kanalen 215 tm 217 en zie dat ze het doen toch bedankt voor je antwoord .vriendelijke groeten Isabella
Badge +2
Wat fijn Bellabloem! Veel kijkplezier ;)
Het topic wordt gesloten.