Bij Telfort had ik al 1 abonnement voor mobiele telefonie en vanwege het combivoordeel (een gratis HBO-pakket in mijn geval) heb ik me ook aangemeld voor interactieve televisie / telefoon / internet. Dat abonnement gaat vandaag in. Voor het combivoordeel heb ik me aangemeld via de site en krijg ik de onderstaande tekst:
"Meld je nu aan voor Telfort Mobiel
Je hebt je abonnement voor Interactieve TV voor het CombiVoordeel aangemeld. Nu nog Telfort Mobiel aanmelden en je bent klaar. Stuur nu vanaf al je Telfort mobiele nummers een gratis sms met ‘COMBIVOORDEEL AAN’ naar 1255. Je ontvangt een bevestiging van je aanmelding per sms."
Die bevestiging heb ik nog niet ontvangen. Als dat per ommegaande een automatische bevestiging zou moeten zijn, dan gaat daar iets mis. Via de mail heb ik wel een bevestiging ontvangen voor het eerste gedeelte van de aanvraag.
Zouden jullie mijn combivoordeel-aanvraag in goede banen willen leiden?
Beste antwoord door Blogfeedser
Nu nog HBO Go aan de praat krijgen. Ik krijg een Silverlight-DRM-foutmelding. Daar zal ik wel een nieuw draadje over beginnen als ik er met Google niet uit kom.