Gratis Pluspakket

• 7 juli 2018
  • 17 reacties
  • 617 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik betaal iedere keer 10 euro voor het Gratis Pluspakket is dat nu dom van me?
Via het combivoordeel heb ik daar al recht op?
Dus als ik via de instelling pluspakket uitzetten,krijg ik via de combivoordeel toch het Gratis Pluspakket
of heb ik het mis?

17 reacties

Reputatie 1
Badge
Had ik maar gelaten wat het was,nu ik het pluspakket heb uitgezet doet hij het niet meer natuurlijk.Op de factuur stond 10 euro eraf en erbij.NU WERKT DE COMBI DUS NIET zal ik hem dan maar weer aanzetten?
Reputatie 3
Badge +4
Hi rbuijt,

Wat balen dat je Combivoordeel nu niet meer correct staat ingesteld. Ik zie in het systeem dat het nog wel actief is. Naar welk voordeel wil je het nu het liefste wijzigen? Dan ga ik kijken of het mij lukt om de wijziging door te voeren. Het kan zijn, om de dubbele data te ontvangen, dat je volledig af- en aangemeld moet worden voor Combivoordeel. Ik wil het echter eerst proberen te wijzigen, wanneer dit lukt is dit namelijk de kortste klap. Ik hoor het graag van je!
Reputatie 1
Badge
Combivoordeel staat aan, telefonisch contact gehad.Helaas nog geen zenders van het pluspakket.Ook gebruik gemaakt van dubbele data.Ik weet ook niet waarom het zo lang duurt.
Ik betaal iedere keer 10 euro voor het Gratis Pluspakket is dat nu dom van me?
Via het combivoordeel heb ik daar al recht op?
Dus als ik via de instelling pluspakket uitzetten,krijg ik via de combivoordeel toch het Gratis Pluspakket
of heb ik het mis?

Je hebt er niet echt 'recht op' het is een nieuwe keuze mogelijkheid. Door dat wij de korting op de factuur hebben omgezet naar het pluspakket zijn we op de thuis rekening voordeliger uit. Dus afhankelijk van welke combikorting je eerst had is dit wel een voordelige optie.

Wel een sms naar 1266 gestuurd met de tekst combivoordeel aan? Kan nog zijn dat dit pas weer met de volgende factuur actief wordt.
Reputatie 1
Badge
Ik heb het pluspakket maar weer aangezet in de instellingen dat is het enigste wat werkt,Dan zie ik op de factuur wel 10 euro eraf en 10 euro erbij in verband met combi abonnement.
Reputatie 3
Badge +4
Hi @rbuijt,

Ik zie dat er in het systeem iets niet helemaal juist wordt verwerkt, je Combivoordeel staat niet in je contract vermeld. Wel zie ik dat de dubbele data aan staan, dus hier maak je wel gebruik van. Omdat dit niet goed loopt zou ik voor willen stellen om Combivoordeel weer opnieuw aan te melden, hiervoor moet het eerst worden afgemeld. Ik ga hier een verzoek voor indienen bij mijn collega's van de afdeling Combivoordeel. Hier is een verwerkingstijd voor die langer is dan gewoonlijk, dus totdat zij het oppakken laat ik het Combivoordeel zo staan zodat je in ieder geval gebruik maakt van de data. Ik wil voorstellen om de korting die je nu mis loopt zodra het Combivoordeel is verwerkt te vergoeden. Laat je het me weten of je je kunt vinden in deze oplossing?
Reputatie 1
Badge
Dus voor alle duidelijkheid ik moet weer combivoordeel uitzetten.(dan is het pluspakket zeker ook weer uit waardoor ik dan geen gebruik kan maken van de zender ONS)? Weer 24 uur wachten en dan weer combivoordeel aanzetten.Is dit een goed plan?
Reputatie 3
Badge +4
Hi @rbuijt, je hoeft op dit moment even niets te doen. Mijn collega's van Combivoordeel pakken dit op en ik houd dit ook in de gaten. Zou je ook een bericht willen plaatsen wanneer je een automatische update ontvangt via mail of sms? We weten dan dat we extra alert moeten zijn op eventuele updates.
Reputatie 1
Badge
prima
Reputatie 3
Badge +4
Hi rbuijt,

Vandaag hebben we Combivoordeel weer aangemeld. We wachten even hoe het gaat met de registratie, wanneer hier zich problemen mee voordoen gaan we weer actie ondernemen. Je ontvangt een bevestiging zodra het gelukt is. Ik ben er maandag weer, maar laat het gerust weten wanneer je de bevestiging binnen hebt. Fijn weekend alvast!
Dat ligt eraan.
Bij Combivoordeel kan je uit een aantal,opties kiezen.
Dubbele data en nog 1 optie.
Als je voor bv €5,- factuurkorting kiest krijg je niet ook het pluspakket gratis.

https://www.telfort.nl/combivoordeel/?cid=redirect:https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/combivoordeel-veelgestelde-vragen.htm
Reputatie 1
Badge
Hoe kan ik dat zien?
Door in te loggen in MijnTelfort, en te kijken bij tabblad Combivoordeel.
Daar kan je huidige keuze zien, en ook eventueel van voordeel wisselen.

https://forum.telfort.nl/mijn-telfort-252/tips-van-telfort-inloggen-op-mijn-telfort-61493
Reputatie 1
Badge
Naar mijn weten heb ik gebruik gemaakt van nu het pluspakket en mobiel dubbele data,waar kan ik die dubbele data zien.In de factuur staat inderdaad min 10 euro pluspakket mooi dus.Blijft de data op het mobiel over.
UOok dat kan je zien in MijnTelfort, en het staat ook op je mobiel factuur benoemd.
Heb je de MijnTelfort app op je telefoon? Kan je iedere dag je verbruik zien, en maandelijks wat er aan minuten en data bijgeschreven wordt.
Reputatie 3
Badge +4
Hi rbuijt,

In het systeem zie ik dat je tot vandaag in ieder geval het Pluspakket aan had staan als Combivoordeel. Dit is wel de voordeligste optie wanneer je gebruik wilt maken van het Pluspakket. Heb je vandaag iets gewijzigd aan het Pluspakket in Mijn Telfort? Want ik zie in het contract dat het er vanaf niet meer op staat. Omdat Combivoordeel altijd enkele dagen verwerkingstijd heeft zou ik het tot na het weekend willen afwachten wat er nu gebeurt met Combivoordeel. Ik houd het voor je in de gaten!

Reageer