beantwoord

Gekozen CombiVoordeel wijzigen lukt niet

Ik heb op 27-12-2018 mijn gratis combivoordeel-pakket telefonisch om laten zetten van Fox naar het Pluspakket vanwege de winterstop.
Bij Telfort is het dan zo dat je pas na 30 dagen weer eventueel het pakket kan wijzigen.
33 dagen verder en in de nieuwe maand februari lukt het nog steeds niet om het pakket om te zetten.
Op de App staat vermeld dat ik het pas weer kan doen in de volgende maand, dat is het nu.
Op internet in mijn account staat dat ik pas na 30 dagen kan wijzigen, we zitten al op 33 dagen.
Gaarne voor DIT weekend het gratis Combivoordeel-pakket omzet van het Pluspakket naar het Fox eredivisiepakket.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 4 februari 2019, 12:08

Dag @re1001838520. Van harte welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je graag je CombiVoordeel wil wijzigen van het Pluspakket naar FOX Sports Eredivisie, maar dit niet lukt. Dat is balen natuurlijk. Het is mij niet helder waar het misgaat en het wordt ook lastig om de vinger op de zere plek te leggen. Goede nieuws is dat ik de wijziging zojuist voor je in orde heb kunnen maken. Als het goed is heb je hier per e-mail een bevestiging van ontvangen. 🙂

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Dag @re1001838520. Van harte welkom hier op het Forum. Ik begrijp dat je graag je CombiVoordeel wil wijzigen van het Pluspakket naar FOX Sports Eredivisie, maar dit niet lukt. Dat is balen natuurlijk. Het is mij niet helder waar het misgaat en het wordt ook lastig om de vinger op de zere plek te leggen. Goede nieuws is dat ik de wijziging zojuist voor je in orde heb kunnen maken. Als het goed is heb je hier per e-mail een bevestiging van ontvangen. 🙂
Bedankt hij eindelijk is omgezet. Ik heb vandaag wel een factuur gehad waarbij Fox Sports in rekening wordt gebracht terwijl hij onder het Combivoordeel valt. Ik hoop dat jullie die €9,99 weer verrekenen
Reputatie 4
Badge +6
Geen enkel probleem, @re1001838520. Ik zie inderdaad dat je op 1 februari FOX Sports Eredivisie hebt aangezet. Op 2 februari is je nieuwe factuur opgemaakt voor de periode van 2 februari t/m 1 maart. Vervolgens is je nieuwe CombiVoordeel op 4 februari gestart. Met die reden is er wel een volledige maand in rekening gebracht. Ik heb die kosten zojuist vergoed. Deze worden verrekend met je eerstvolgende factuur.

Reageer