beantwoord

Geen verdubbeling bel-bundel

• 1 december 2015
  • 10 reacties
  • 623 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd sinds begin november, en kreeg vorige week een bericht dat mijn belbundel bijna op was. Wat schets mijn verbazing....combivoordeel staat wel aan op telfort/mijn mobiel, maar zie dat niet terug in mijn belbundel op telefoon.
waarschijnlijk al sinds begin verlenging.
Graag Uw reactie
icon

Beste antwoord door Janiek 9 december 2015, 20:13

Opgelost!
Probleem netjes door Telfort hersteld.
Combivoordeel op beide telefoons weer actief.
Bekijk reactie

10 reacties

@ Telfort

Ik heb mijn abonnement verlengd sinds begin november, en kreeg vorige week een bericht dat mijn belbundel bijna op was. Wat schets mijn verbazing....combivoordeel staat wel aan op telfort/mijn mobiel, maar zie dat niet terug in mijn belbundel op telefoon.
waarschijnlijk al sinds begin verlenging.
Graag Uw reactie
@Telfort
Badge +2
Wanneer een Telfort moderator jouw bericht leest, gaan ze ongetwijfeld je privé gegevens vragen om met je mee te kijken.

Je voldoet nog steeds aan alle voorwaarden van Combivoordeel? Deze kan je bekijken op www.Telfort.NL/combivoordeel
Oké ik wacht af.
Reputatie 1
ik wens je veel succes...bij mij op 2 abonnementen van Telfort bij verlening zelfde gedoe... bij 1 nog steeds een probleem...pfff
Reputatie 1
helaas is mijn 2e mobiele abonnement nu ook net afgemeld voor combivoordeel....het wordt steeds erger met Telfort..pfff.
Ik voldoe niet meer aan de voorwaarde...het beloofde telefoontje van vandaag dat zal ook wel niet meer komen...grrr
Reputatie 1
Update: ik heb zelf weer gebeld met Telfort...doorverbonden met afdeling combivoordeel.
Heel toevallig waren er twee grote storingen waar precies mijn twee abonnementen in vielen met de verlening. Da's balen maar gewoon iemand die het uitlegt doet al veel goed.

Inmiddels na 3 minuten zijn de mobiele nummers weer actief qua combivoordeel.
Binnen een aantal dagen moeten de bundels aangepast zijn en zou het goed moeten gaan.

Een aardige medewerker heeft ook toegezegd dat alle buiten de bundels wordt vergoed omdat mijn verdubbeling nu niet werkt. Ik stop met dit soort communicatie puur omdat ik bang ben dat een Telfort poppetje weer aan de verkeerde vinkjes gaat zitten en alles weer overhoop ligt.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Janiek! Da's bijzonder zeg! Normaliter wordt de CombiVoordeel meegenomen bij 'n verlenging. Ik wil graag voor je nakijken wat er aan de hand kan zijn. Wil je jouw 06-nummer in een privéberichtje kenbaar maken? Na ontvangst zal ik het voor je uitzetten bij de klantenservice. Bedankt alvast.

@Steve,

Bedankt voor deze fijne terugkoppeling. Van de storing waar je naar refereert is mij niets bekend. Wanneer was deze precies? Het is in ieder geval fijn om te lezen dat het nu weer naar behoren werkt, laten we dit vooral zo houden.

@Matthijs,

Dank je! 🆒
Reputatie 1
Alles werkt weer, combivoordeel is gecorrigeerd en alle dubbele data en belminuten staan weer op de twee mobiele abonnementen. Eind goed al goed.

@ Michael: in 21 juli en 10 november 2015 zijn de abonnementen verlengt, op beide data waren er problemen met Telfort combivoordeel volgens de klantenservice combivoordeel. wel 2 verschillende problemen is mij verteld.
Wat mij betreft alles opgelost. Hopelijk gaat het in de toekomst de verlening zonder problemen.
Ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice, via e-mail en mijn probleem zou opgelost worden.
en indien ik boven mijn bundel zou komen, wordt daar een oplossing voor gezocht.

Telfort gaat eerst bij beide abonnementen het combi voordeel uitzetten, en vervolgens weer aanzetten.
Ik hoef hier verder niets mee te doen, Telfort gaat dit regelen.
Ben benieuwd, en wacht af.

Janiek.
Opgelost!
Probleem netjes door Telfort hersteld.
Combivoordeel op beide telefoons weer actief.

Reageer