beantwoord

Geen respons Telfort op aanvraag CombiVoordeel

• 6 maart 2014
  • 21 reacties
  • 2395 keer bekeken

Badge
Sinds gisteren probeer ik mijn mobiel abonnement te combineren met mijn thuisabonnement, alleen mij lukt het niet en mijn man wel. Erg vreemd want volgens de website kom ik ook in aanmerking voor Combivoordeel:
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 7 maart 2014, 10:51

@Miremmgab,

Vervelend dat het aanmelden nog niet is gelukt. Ik kijk graag voor je na waar het misgaat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

21 reacties

Reputatie 3
@karish,

Wat vervelend dat het aanvragen van CombiVoordeel wat moeizaam verloopt. Ik kijk graag voor jou na wat de status is van jouw aanvraag voor CombiVoordeel. Hiervoor heb ik jouw NAW-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. Kun je deze via een privébericht toesturen?

Ingrid
@karish,

Zoals Matthijs1986 ook aangeeft, adviseer ik je om op onze website te kijken. Hier kun je precies zien of jij in aanmerking komt voor Combivoordeel en zo ja, wat jouw voordelen zijn. Als je nog een vraag hebt, hoor ik die graag.

Ingrid

@Ingrid- Telfort
Ik heb me al aangemeld voor combivoordeel maar heb verder niks gehoord van telfort, alleen één sms dat ik bericht krijg wanneer het geactiveerd wordt,
tot nu toe niks ontvangen dus!

Grt
Reputatie 3
@karish,

Zoals Matthijs1986 ook aangeeft, adviseer ik je om op onze website te kijken. Hier kun je precies zien of jij in aanmerking komt voor CombiVoordeel en zo ja, wat jouw voordelen zijn. Als je nog een vraag hebt, hoor ik die graag.

Ingrid
Badge +2
Zie www.Telfort.nl/combivoordeel
@telfort

Ook ik heb niks gehoord van telfort over mijn combivoordeel

Hoor snel van jullie wat ik kan doen 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Miremmgab,

Heel fijn om te lezen:) Veel plezier met CombiVoordeel!

Denise
Badge
Yeahhhhh helemaal blij @Denise had zelfs al eerder dan het sms-je vertelde combivoordeel eindelijk iets positiefs van Telfort 😃
Reputatie 3
Badge +1
@Miremmgab,

Dat is goed nieuws! 😃 Laat je het weten zodra het is gelukt?

Denise
Badge
@Dikkedikkie, @Koffiemok, @Denise-Telfort en @VossyNL vanmorgen dan het verlossende bericht als alles goed is dan heb ik vanaf morgen ook Combivoordeel :o
 dus even afwachten of dit daadwerkelijk zo is wordt vervolgd
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum VossyNL!

Balen dat het nog niet is gelukt om CombiVoordeel te activeren. Kun je jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres kenbaar maken via een privébericht? Na ontvangst zoek ik dit verder voor je uit.

Denise
Heb het op 22-02 aangevraagd en bij mij is het ook nog steeds niet geactiveerd!
Reputatie 3
Badge +1
@Miremmgab,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb het bekeken en zie dat je aan alle voorwaarden voldoet om gebruik te maken van CombiVoordeel. Erg vervelend dat het aanvragen nog niet is gelukt. Het staat op dit moment intern uit en wordt opgelost. Zodra ik meer weet koppel ik dit terug via dit topic.

Denise
Badge
Baal als een stekker :mad: mijn partner kan al genieten van combivoordeel en bij mij?? Niets, noppes, nada. Begin spijt als haren op mijn hoofd te krijgen dat ik overgestapt ben naar Telfort, met T-Mobile nooit problemen maar bij Telfort hopen de problemen zich op.
Eerst ruim 6 weken niet kunnen inloggen door blokkade Telfort vanwege een illegale belstatusapp op mijn windowsphone. Zou ook binnen 24 uur opgelost zijn, dus niet.
Terwijl bij mijn partner alles verloopt zoals Telfort beloofd. Hmmm hoe houd je klanten niet op deze manier denk ik dan.
Reputatie 8
Badge +15
No problem Miremmgab. :)
Hopelijk werkt het snel en kun je ook gebruik maken van Combivoordeel.
Badge
@koffiemok ja moet toegeven beetje verwarrend vandaar die dubbele punt 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@Miremmgab,

Vervelend dat het aanmelden nog niet is gelukt. Ik kijk graag voor je na waar het misgaat. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 8
Badge +15
Ik vroeg het omdat er "sms: sms ... " stond. :)
Dan gaat er bij jou inderdaad iets niet goed met de aanmelding. :(

Je kan wachten tot iemand van webcare je topic oppakt maar hou rekening met een verwerkingstijd. Je zou anders ook met de klantenservice kunnen bellen.
Badge
@koffiemok zoals ik al schreef ja alleen : COMBIVOORDEEL AAN naar 1255.
Het is zelfs zo dat mijn partner mij op deze actie wees aangezien ik minder belminuten heb dan hij. Maar ja toen ik geen respons kreeg na aanmelding via de combivoordeel check probeerde hij een sms te sturen en ja hoor gelijk een sms-je van Telfort dat ie zich had aangemeld (5maart) en gisteren een bevestiging dat ie vanaf gisteren 2x zoveel belminuten etc. heeft.
Reputatie 8
Badge +15
Je stuurt wel alleen de tekst "COMBIVOORDEEL AAN" naar 1255?
Badge
@dikkedikkie Ja onze abbo`s staan allemaal op hetzelfde adres dus vraag mij af wat het probleem dan is. Vanmiddag tot 2x toe een mail dat ik mij moet aanmelden via sms: sms COMBIVOORDEEL AAN naar 1255. Nou 3 of 4 x geprobeerd noppes niks niets nada
Reputatie 3
Badge
staan jullie tel abbo's wel op het zelfde adres qua contract?

Reageer