beantwoord

Geen HBO in onze zenderlijst van de ontvangers ! Wat is er mis?

• 20 februari 2016
  • 7 reacties
  • 620 keer bekeken

Hallo ik ben onlangs volledig overgestapt naar glasvezel en alles in 1 van Telfort. En heb twee extra mobiele abonnementen erbij genomen met 1X als combinatiedeal dubbele belminuten en de ander hebben wij als combinatiedeal HBO tv pakket gekozen. Het abonnement waar het HBO pakket bij gekozen was is gisteren geactiveerd. En denk dus leuk kan ik genieten van HBO dit weekeinde! Dus niet want kan HBO helemaal niet vinden op de zenderlijst op onze ontvangers. Doe ik iets fout? Heb de lijst meerdere malen gescrolt.
icon

Beste antwoord door Christy 20 februari 2016, 15:42

Hallo Richard, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp wil jij van 2 voordelen gebruik maken. Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt per adres voor 1 CombiVoordeel kiezen. Het is dus of de Verdubbelaar of HBO.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Richard, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp wil jij van 2 voordelen gebruik maken. Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt per adres voor 1 CombiVoordeel kiezen. Het is dus of de Verdubbelaar of HBO.
Reputatie 3
Even voor de zekerheid? Bij verdubbelen geldt dit toch wel voor beide mobiele abo's? Of heb ik dit in andere topics helemaal verkeerd begrepen?
Reputatie 4
Badge +1
Nee dit heb je goed begrepen Aragorn. Je kunt per adres 1 voordeel kiezen. Als je kiest voor de Verdubbelaar, krijgen wel alle Telfort 06-nummers op jouw adres deze verdubbeling. Je kunt alleen niet voor 1 06-nummer de Verdubbelaar kiezen en voor een andere bijvoorbeeld HBO.
Nee dit heb je goed begrepen Aragorn. Je kunt per adres 1 voordeel kiezen. Als je kiest voor de Verdubbelaar, krijgen wel alle Telfort 06-nummers op jouw adres deze verdubbeling. Je kunt alleen niet voor 1 06-nummer de Verdubbelaar kiezen en voor een andere bijvoorbeeld HBO.

Oh ok dus als ik het goed heb geld dan de verdubbeling voor beide abbo's?
Maar HBO staat die standaard niet in de zenderlijst dan? Bij bv FOX sports heb ik wel in zenderlijst maar geen abbo op dus geven die zenders dan gewoon "Zit niet in je pakket"in mijn scherm. Of is dit bij HBO anders? Dat je dit eerst moet activeren voordat het zichtbaar wordt in de zenderlijst van mijn ontvangers?
Reputatie 3
Dat is vreemd, ik heb zelf geen zenders in de lijst waar ik niet op geabonneerd ben. Ik heb nu Film1, stond er niet in, nu uiteraard wel. Bij HBO verwacht ik hetzelfde, ik zal er snel achterkomen want binnenkort heb ik ook combivoordeel en heb wel HBO gekozen.

En ja, je hebt het goed, de verdubbeling geldt voor alle mobiele abo's in huis.
Reputatie 8
Badge +18
HBO kun je vinden op 215 t/m 220 volgens mij, je kunt de adapter van de ontvanger even van de stroom halen na het aansluiten wordt de software opnieuw ingeladen en wellicht komen de HBO zenders dan mee

Deze zenderlijst is voor iTv ben nog zoekende om de glasvezel zenderlijst die jij hebt

Reageer