beantwoord

Geen dubbele data

• 22 juli 2018
  • 12 reacties
  • 251 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik vraag me af waarom ik geen dubbele data krijg. Heb wel aangegeven dit te willen. Geeft ook aan dat ik 5€ korting en data krijg.
Dit viel me vorige maand al op.

Andre
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 25 juli 2018, 16:20

Thanks voor de gegevens. De korting is inmiddels aangezet, deze korting krijg je op de factuur van je vaste diensten op je adres. De verdubbeling van je bundel heb ik nu ook in gang gezet, vanaf je volgende factuurperiode zal dit worden aangezet en zul je kunnen genieten van de verdubbeling. 🙂 Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

12 reacties

Wanneer heb je dit aangegeven? Over het algemeen is het zo dat na aanvraag dit de verdubbeling bij de eerstvolgende factuur periode actief is.
Reputatie 1
Wanneer heb je dit aangegeven? Over het algemeen is het zo dat na aanvraag dit de verdubbeling bij de eerstvolgende factuur periode actief is.

Ik heb niets aangegeven omdat er niets veranderd is ik zit al paar jaar bij telfort. Als ik de check doe staat het ook goed.
Je bent op de hoogte van de wijziging van het combivoordeel systeem? Van 4 naar 3 opties.
Als alles goed staat zou je in mijn telfort mobiel de dubbele data terug moeten vinden.
Reputatie 1
Ik heb eens gekeken maar zie nergens terug dat ik dubbel krijg. Zie wel mijn abbo.
Vorige maand 1030mb meegenomen en zou dus nog 2400mb bij komen maar dat zie ik niet terug.
Misschien moet ik eens gaan wijzigen.
Reputatie 1
Zie dat ik echt aangemeld ben voor combivoordeel. Misschien toch eens bellen..
Als je profiel is ingevuld kan een webcare medewerker ook een en ander inzien.
Het kan zijn dat je vanaf jouw toestel een berichtje naar 1266 moet sturen met de tekst COMBIVOORDEEL AAN.
Reputatie 1
Ik heb gisteren een SMS gestuurd, maar ook dat geeft geen dubbele data.

Zal morgen eens bellen......misschien dat ze iets voor me kunnen doen.

Andre
Reputatie 5
Badge +8
Hi Anmax, welkom op het forum. Bellen mag altijd, maar ik help je uiteraard ook graag. 😉 Zou je je profiel willen aanvullen met al je gegevens en mij een seintje geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Reputatie 1
Hoi Alex,

Ik heb mijn profile aangepast.
Op FB ook al vraag gesteld hierover, maar ook daar komen ze er niet uit.

Hoop jij wel.
Reputatie 5
Badge +8
Thanks voor de gegevens. De korting is inmiddels aangezet, deze korting krijg je op de factuur van je vaste diensten op je adres. De verdubbeling van je bundel heb ik nu ook in gang gezet, vanaf je volgende factuurperiode zal dit worden aangezet en zul je kunnen genieten van de verdubbeling. 🙂 Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 1
Hoi Alex,

Bedankt dat het gelukt is. De gegevens stonden al goed maar kreeg geen verubbeling. Ik kijk met de nieuwe periode of het nu wel lukt.

Nogmaals bedankt!

Andre
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan Andre. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.

Reageer