beantwoord

Geen dubbel CombiVoordeel gekregen

• 11 februari 2016
  • 14 reacties
  • 537 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen maar ik kan nergens het klachtenformulier vinden
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 11 februari 2016, 14:01

Het uutgangspunt is je internet thuis abo.
Daarbij kan je kiezen uit de mogelijkheden. Maar het zijn allemaal of keuzes, niet en.

https://internetshop.telfort.nl/combivoordeel

Uit welke voordelen kan ik kiezen?
Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen.

Heb je Internet voor thuis + Mobiel? Kies uit:

- 2x zoveel minuten, MB's en sms'jes, óf;
- Telfort Veilig.

Heb je Internet & Interactieve TV + Mobiel (mét internetbundel)? Kies uit:

- HBO pakket, óf;
- Opnemen pakket, óf;
- Kidspakket, óf;
- €5,- korting, óf;
- Telfort Veilig.

Per adres kun je voor 1 CombiVoordeel kiezen. Zijn er meerdere mobiele abonnementen geregistreerd op jouw adres en kies je voor 2x zoveel MB's en sms'jes? Dan profiteren alle Telfort 06-nummers (maximaal 5) van dit CombiVoordeel.
Bekijk reactie

14 reacties

Badge +18
Je kan je klacht hier ook kwijt. Webcare leest hier mee en zal op je klacht reageren.

Dit zijn de contactmogelijkheden
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Oké mijn klacht is het volgende, ik wilde als combi voordeel de 5 euro korting dat was gelukt, mijn man gebruikt ook telfort mobiel dus wilde wij ook het opnemenpakket als combivoordeel , dit was mogelijk en zou geactiveerd worden, nu blijkt uit facturen dat dit niet mogelijk was ik betaal nu extra voor deze dienst, zo is dit niet met mij besproken en ik vind het dus ook niet netjes dat ik deze kosten moet betalen, telfort ik zie graag een oplossing want nu ben ik geen tevreden klant meer .
Badge +18
Het uutgangspunt is je internet thuis abo.
Daarbij kan je kiezen uit de mogelijkheden. Maar het zijn allemaal of keuzes, niet en.

https://internetshop.telfort.nl/combivoordeel

Uit welke voordelen kan ik kiezen?
Hoe meer Telfort producten je hebt, hoe meer voordelen je hebt om uit te kiezen.

Heb je Internet voor thuis + Mobiel? Kies uit:

- Telfort Veilig.

Heb je Internet & Interactieve TV + Mobiel (mét internetbundel)? Kies uit:

- HBO pakket, óf;
- Opnemen pakket, óf;
- Kidspakket, óf;
- €5,- korting, óf;
- Telfort Veilig.

Per adres kun je voor 1 CombiVoordeel kiezen. Zijn er meerdere mobiele abonnementen geregistreerd op jouw adres en kies je voor 2x zoveel MB's en sms'jes? Dan profiteren alle Telfort 06-nummers (maximaal 5) van dit CombiVoordeel.
Dat is mij inmiddels duidelijk maar zo is het mij niet uitgelegd en toegezegd
Reputatie 8
Badge +17
Door wie is het toegezegd is dat telefonisch geweest door Telfort of in een Telfort winkel
Telefonisch
Telefonisch via het nr van mijn man is mij toen verteld dat dit mogelijk zou zijn en dat het per direct in zou gaan dat bleek niet het geval na een maand weer gebeld met telfort,oh mevrouw sorry er is iets mis gegaan we zetten hem aan hoor geen punt, en inderdaad hij stond aan maar nu betaal ik dus kosten die zoals het mij verteld is onnodig zijn.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Suus, welkom op het forum. Dat je behoorlijk baalt van deze situatie, begrijp ik goed. Het spijt mij oprecht dat je verkeerde informatie hebt gekregen van 1 van mijn collega's. Zoals Nelly Jacoba aangeeft, kun je gebruik maken van 1 voordeel per adres. Het is niet mogelijk om meerdere voordelen te combineren wanneer je meerdere 06-nummers gebruikt.
Reputatie 8
Badge +16
@JanMiddel,

Ik heb van jouw reactie een nieuw topic aangemaakt. Graag daarin verder reageren.
Vreemde situatie, gisteren zijn hier medewerkers van Reggefiber geweest, en hier werd wel degelijk verteld dat we 2 voordelen gaan krijgen op moment dat wij gebruik gaan maken van Telfort alles in 1.
Aangezien wij 2 gsm abonnementen hebben van Telfort.
Wat is nu de waarheid in mijn dorp lopen verkopers rond die dus op deze manier verkopen.

mvg
Pascal
Reputatie 3
Dat klopt alleen als het om dubbele belminuten en MB's gaat, dus dat bedoelen ze waarschijnlijk. Dat krijg je namelijk wel op beide telefoons, als je geen ander combivoordeel kiest.
Badge +2
De voorwaarden staan zeer duidelijk op www.Telfort.NL/combivoordeel

Mochten er verkopers moedwillig iets anders beweren dan moet dat natuurlijk in de kiem worden gesmoord, dan kan je ongetwijfeld Stephen even een privébericht sturen hoe en wat zodat daar actie op uitgezet kan worden.

Reageer