beantwoord

Geen combivoordeel verrekend


Sinds Februari 2018 dit jaar heb ik mijn contract verlengd met een jaar. Echter kom ik erachter dat er totaal geen combivoordeel van 5 euro is verrekend vanaf mijn nieuwe contract dit jaar. Kunnen jullie hierna kijken AUB. Alvast bedankt voor jullie goede service.
icon

Beste antwoord door Deborah 25 mei 2018, 17:06

@petisys, We hebben je weer kunnen aanmelden voor CombiVoordeel. De reden dat CombiVoordeel was gedeactiveerd, omdat er een ander telefoonnummer was geactiveerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn Telfort kun je zien of combivoordeel aanstaat, denk overigens van niet
Sorry heb gekeken in mijn Telfort, maar kan niets wijzigen of veranderen.
Zegt dat ik al profiteer van een combivoordeel en kan deze zelfs niet wijzigen.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent vul alvast je klantnummer in op je forum profiel
Reputatie 4
Badge +10
Hoi petisys, ik zie inderdaad dat de Combivoordeel factuurkorting na je verlenging is gedeactiveerd. Hoe dit kan, kan ik (nog) niet verklaren. Klopt het dat je op 15 mei CombiVoordeel hebt gewijzigd naar de verdubbeling van je bundels? Vervolgens ben je hier weer voor afgemeld. En klopt het dat je het telefoonnummer 06*****323 wil aanmelden voor CombiVoordeel? Hoor het graag van je! Aan de hand van je antwoorden ga ik uitzoeken hoe ik het kan herstellen.
Had in het verleden een combivoordeel van 5 euro, later heb ik mijn contract verlengd en combivoordeel was weg. Zou het proberen via mobiel abo, maar was niet mijn bedoeling. Zou alles willen wijzigen, maar dat lukte ook al niet. Graag zou ik gewoon de combivoordeel willen op mijn factuur. Later kan ik wel de 2e combivoordeel activeren voor mijn huidige mobiels die bij jullie lopen. Graag verzoek om alles weer terug naar het oude te brengen. Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Deborah zou jij de combivoordeel kunnen herstellen zoals bovengenoemde antwoordt. Alvast bedankt
Reputatie 3
Badge +8
Hi petisys,

Op dit moment is Deborah even afwezig. Ik heb in het systeem gekeken en het is nog niet duidelijk hoe het komt dat je op 15 mei bent afgemeld voor Combivoordeel. Ik heb de aanvraag voor Combivoordeel die niet correct is verwerkt eruit gehaald. Ik ga deze er vrijdag weer inzetten, omdat er 24 uur tussen moet zitten voordat het weer kan worden aangemeld. Omdat het nog voor de factuurdatum is, verwacht ik dat dit op tijd zal worden verwerkt. Mocht dat niet zo zijn, dan gaan we kijken hoe we je het beste tegemoet kunnen komen. Je ontvangt van ons een terugkoppeling zodra het verwerkt is!
Reputatie 4
Badge +10
@petisys, We hebben je weer kunnen aanmelden voor CombiVoordeel. De reden dat CombiVoordeel was gedeactiveerd, omdat er een ander telefoonnummer was geactiveerd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag 😳.

Reageer