vraag

Geen combivoordeel verrekend

petisys
Sinds Februari 2018 dit jaar heb ik mijn contract verlengd met een jaar. Echter kom ik erachter dat er totaal geen combivoordeel van 5 euro is verrekend vanaf mijn nieuwe contract dit jaar. Kunnen jullie hierna kijken AUB. Alvast bedankt voor jullie goede service.

6 Reacties

jimny
Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn Telfort kun je zien of combivoordeel aanstaat, denk overigens van niet
petisys
Sorry heb gekeken in mijn Telfort, maar kan niets wijzigen of veranderen.
petisys
Zegt dat ik al profiteer van een combivoordeel en kan deze zelfs niet wijzigen.
jimny
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort pakt je topic op zodra je aan de beurt bent vul alvast je klantnummer in op je forum profiel
Deborah - Telfort
Reputatie 3
Badge +10
Hoi petisys, ik zie inderdaad dat de Combivoordeel factuurkorting na je verlenging is gedeactiveerd. Hoe dit kan, kan ik (nog) niet verklaren. Klopt het dat je op 15 mei CombiVoordeel hebt gewijzigd naar de verdubbeling van je bundels? Vervolgens ben je hier weer voor afgemeld. En klopt het dat je het telefoonnummer 06*****323 wil aanmelden voor CombiVoordeel? Hoor het graag van je! Aan de hand van je antwoorden ga ik uitzoeken hoe ik het kan herstellen.
petisys
Had in het verleden een combivoordeel van 5 euro, later heb ik mijn contract verlengd en combivoordeel was weg. Zou het proberen via mobiel abo, maar was niet mijn bedoeling. Zou alles willen wijzigen, maar dat lukte ook al niet. Graag zou ik gewoon de combivoordeel willen op mijn factuur. Later kan ik wel de 2e combivoordeel activeren voor mijn huidige mobiels die bij jullie lopen. Graag verzoek om alles weer terug naar het oude te brengen. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)