beantwoord

Geen combivoordeel op Telfort thuis meer zichtbaar in Mijn Telfort

• 13 februari 2020
  • 2 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Sinds een dag of wat zie ik in de Mijn Telfort app niet meer dat ik €5,00  factuurkorting heb op Telfort thuis vanwege mijn mobiele abonnement (dat recentelijk naar KPN is overgezet). Het kostenoverzicht voor de volgende factuur is daardoor €5 te hoog. Mij was beloofd dat ik bij de overzetting van mijn mobiele abonnement naar KPN alle combivoordelen bij Telfort zou houden en dat ik niets hoefde te doen. Nu lijkt het per volgende factuur (15 februari voor mij) toch fout te gaan. Omdat voorkomen beter is dan genezen: kan iemand checken of het zonder actie van mij goed gaat, of dat ik toch nog iets moet doen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 februari 2020, 10:58

Hoi @BenoitSvB, als je de gegevens niet overeen ziet komen met wat je verteld is snap ik dat je aan de bel trekt. Geen zorgen, dit gaat wel goed. De Mijn Telfort laat het nog niet goed zien zoals Galdor al aangeeft, maar de korting is nog wel actief bij jouw abonnement. Die 5 euro korting zal je daarom gewoon terugzien op de volgende factuur. Op dit moment is de factuur er nog niet zo te zien, maar die zal je binnen enkele dagen ontvangen.

Bekijk reactie

2 reacties

Dit betreft een fout in de weergave, het zou niet fout mogen gaan met de werkelijke factuur. Ik heb de link naar het betreffende verzamel topic niet bij de hand maar houd je factuur in de gaten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @BenoitSvB, als je de gegevens niet overeen ziet komen met wat je verteld is snap ik dat je aan de bel trekt. Geen zorgen, dit gaat wel goed. De Mijn Telfort laat het nog niet goed zien zoals Galdor al aangeeft, maar de korting is nog wel actief bij jouw abonnement. Die 5 euro korting zal je daarom gewoon terugzien op de volgende factuur. Op dit moment is de factuur er nog niet zo te zien, maar die zal je binnen enkele dagen ontvangen.

Reageer