beantwoord

Geen CombiVoordeel op mobiel

• 13 april 2020
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Vorige maand ging ik extreem snel door mijn date heen (10/11 gb). Ik ging er vanuit dat ik gewoon sneller door mn data heen ging deze maand, dus bleef wachten op de volgende maand. Nu deze maand is aangekomen ben ik opeens weer super snel over de helft van mijn data. Nu ik op de MijnKPN app kijk, zie ik dat ik slechts 5 gb data heb, voor de zelfde abonnementskosten. 

Nu heb ik KPN opgebeld, maar die vertellen mij dat Telfort nog verantwoordelijk is voor het verloop van de abonnementen. Ik ga er vanuit dat het iets te maken heeft met Combivoordeel.

In dat geval: Ik heb geen communicatie gehad vanuit Telfort óf KPN. Plus: wie betaalt er nou 20 euro in de maand voor 5 gb? 

Wat ging hier mis en wat zijn de stappen die ik moet nemen? 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 april 2020, 09:55

Hi @Romar, niet fijn dat je toch CombiVoordeel lijkt te missen. 

Het is belangrijk dat dat opgelost wordt natuurlijk. Wat JanD aangeeft klopt; de Telfort mobiele abonnementen zijn in januari over gegaan naar KPN, en je kan daar terecht voor hulp hierbij. Je bent van harte welkom om een topic aan te maken op het KPN Forum, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Romar , de helpdesk van KPN heeft het echt mis, mobiel valt ècht onder KPN, dus hier kan men niets meer voor je betekenen.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Romar, niet fijn dat je toch CombiVoordeel lijkt te missen. 

Het is belangrijk dat dat opgelost wordt natuurlijk. Wat JanD aangeeft klopt; de Telfort mobiele abonnementen zijn in januari over gegaan naar KPN, en je kan daar terecht voor hulp hierbij. Je bent van harte welkom om een topic aan te maken op het KPN Forum, dan word je zo snel mogelijk verder geholpen.

Reageer