beantwoord

Geen CombiVoordeel op mijn mobiele nummer

  • 21 november 2018
  • 1 reactie
  • 276 keer bekeken

Ik heb persoonlijk 2 diensten van telfort op mijn naam staan en hetzelfde adres (sinds 12 november) echter ontvang Ik daarop geen CombiVoordeel. Pas sinds mijn vriendin gister is overgestapt naar Telfort heb Ik op mijn telfort thuis en haar nummer wel CombiVoordeel. Wat is er met mijn mobiele abonnement aan de hand?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 november 2018, 12:19

Hoi eengebruikersnaam, ik begrijp dat er meerdere mobiele nummers en een abonnement voor Thuis op jouw adres staan. Alleen jouw mobiele nummer is nog niet gekoppeld aan CombiVoordeel. 😞 Heb je al een keer COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 ge-sms't. Als je dat gedaan hebt krijg je een bevestiging dat het is gelukt is. Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi eengebruikersnaam, ik begrijp dat er meerdere mobiele nummers en een abonnement voor Thuis op jouw adres staan. Alleen jouw mobiele nummer is nog niet gekoppeld aan CombiVoordeel. 😞 Heb je al een keer COMBIVOORDEEL AAN naar 1266 ge-sms't. Als je dat gedaan hebt krijg je een bevestiging dat het is gelukt is. Ik hoor het graag.

Reageer