beantwoord

Geen CombiVoordeel op factuur

• 22 november 2019
  • 2 reacties
  • 167 keer bekeken

Goedemorgen,

Zo-even kreeg ik mijn factuur binnen: ik betaal alsnog het volle pond. Hierop is het gekozen combivoordeel (data + Fox Sports) niet in mindering gebracht. Kan dit alsnog met terugwerkende kracht bewerkstelligd worden. Bellen naar de computer biedt geen soelaas: de tips die per sms worden nagezonden lossen niets op. Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet,

Ruud

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 november 2019, 10:08

Hoi @Ruud en Willem, welkom op het forum. Ik zie dat je hierover kort na het aanmaken van het topic alsnog met een van de telefonische collega's hebt gesproken. Daarbij is CombiVoordeel afgemeld en eerder vanmorgen is het weer aangemeld, de bevestiging daarvan is naar jouw e-mailadres gestuurd. Zodra de aanmelding is afgerond zal de korting voor FOX Sports vanaf dat moment wel op de factuur moeten staan. Daarna kunnen we kijken naar de afgelopen periode, dat gebeurt niet automatisch. Als ik het goed zie had je gekozen voor het FOX pakket op 30 september, dus zullen we dan kijken voor de periode vanaf dat moment.

Hoi @Ruud en Willem, ik zie dat de aanmelding van CombiVoordeel nu is afgerond en de korting is er nu wel bij actief. Dan rest de periode dat het actief was zonder korting nog, ik heb daarvoor een correctie aangemaakt. Je zult hiervoor een tussentijdse factuur krijgen waarmee dit bedrag op jouw rekening gestort zal worden.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ruud en Willem, welkom op het forum. Ik zie dat je hierover kort na het aanmaken van het topic alsnog met een van de telefonische collega's hebt gesproken. Daarbij is CombiVoordeel afgemeld en eerder vanmorgen is het weer aangemeld, de bevestiging daarvan is naar jouw e-mailadres gestuurd. Zodra de aanmelding is afgerond zal de korting voor FOX Sports vanaf dat moment wel op de factuur moeten staan. Daarna kunnen we kijken naar de afgelopen periode, dat gebeurt niet automatisch. Als ik het goed zie had je gekozen voor het FOX pakket op 30 september, dus zullen we dan kijken voor de periode vanaf dat moment.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ruud en Willem, welkom op het forum. Ik zie dat je hierover kort na het aanmaken van het topic alsnog met een van de telefonische collega's hebt gesproken. Daarbij is CombiVoordeel afgemeld en eerder vanmorgen is het weer aangemeld, de bevestiging daarvan is naar jouw e-mailadres gestuurd. Zodra de aanmelding is afgerond zal de korting voor FOX Sports vanaf dat moment wel op de factuur moeten staan. Daarna kunnen we kijken naar de afgelopen periode, dat gebeurt niet automatisch. Als ik het goed zie had je gekozen voor het FOX pakket op 30 september, dus zullen we dan kijken voor de periode vanaf dat moment.

Hoi @Ruud en Willem, ik zie dat de aanmelding van CombiVoordeel nu is afgerond en de korting is er nu wel bij actief. Dan rest de periode dat het actief was zonder korting nog, ik heb daarvoor een correctie aangemaakt. Je zult hiervoor een tussentijdse factuur krijgen waarmee dit bedrag op jouw rekening gestort zal worden.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer