beantwoord

Geen combivoordeel factuurkorting (5 euro) ontvangen voor 6 maanden

• 5 januari 2020
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Nu ik mijn laatste facturen heb onderzocht, zie ik dat de combivoordeel Factuurkorting mis voor de volgende 6 maanden:

15 nov t/m 14 dec 2019
15 okt t/m 14 nov 2019
15 sep t/m 14 okt 2019
15 aug t/m 14 sep 2019
15 jul t/m 14 aug 2019
15 jun t/m 14 jul 2019

15 juni 2019 heb ik eredivisie FOX opgezegd en verwacht dat ik daardoor automatisch terug ga naar de Factuurkorting van 5 euro aangezien ik dat ook al had voordat ik eredivisie FOX aanvroeg. Dat was natuurlijk wel de bedoeling: als je zowel mobiel en thuis hebt, laat je de combivoordeel toch niet bewust achterwege?

Toen ik eredivisie FOX aanvroeg, hoefde ik ook niet zelf handmatig de Factuurkorting uit te zetten: dat ging WEL automatisch. Daarom lijkt het me logisch dat het andersom OOK automatisch zou moeten gaan. Het is anders nergens duidelijk aangegeven dat je dit zelf weer aan zou moeten zetten.

Op 19 november 2019 kreeg ik bovendien een mail van Telfort waarin staat:

'Wij hebben uw CombiVoordeel aangepast van FOX naar Factuurkorting.'

Dit is raar, want FOX had ik al op 15 juni 2019 opgezegd. Waarom heb ik dan geen factuurkorting vanaf 15 juni 2019 ontvangen? Telfort heeft hier dus een foutje gemaakt.

Graag wil ik daarom met terugwerkende kracht de 5 euro factuurkorting over bovenstaande 6 maanden alsnog ontvangen op de komende factuur.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 januari 2020, 14:51

@sophie6593 Ik heb nog geen reactie van je ontvangen, ik hoop dat je de oplossing via een andere weg gevonden hebt. Als ik je hier toch mee kan helpen, vul je dan je gegevens in? Dan help ik je graag verder waar nodig.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @sophie6593, leuk dat je ons forum gevonden hebt, van harte welkom hier. Ik begrijp dat je CombiVoordeel korting gemist hebt, dat is niet de bedoeling. Ik kan me wel voorstellen dat je er vanuit ging dat het wisselen van gratis zenderpakket naar korting automatisch ging. Goed dat je het aankaart.

Ik kijk graag voor je naar de korting die je hebt gemist. Kan je voor mij je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer en naam van de contractant? Laat je weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kijk ik er naar.

Reputatie 8
Badge +10

@sophie6593 Ik heb nog geen reactie van je ontvangen, ik hoop dat je de oplossing via een andere weg gevonden hebt. Als ik je hier toch mee kan helpen, vul je dan je gegevens in? Dan help ik je graag verder waar nodig.

Reageer